• Of zo lijkt het toch. Ze is al heel de dag aan het slapen. Deze morgen kwam ze me wakker maken om 9 uur met de boodschap 'Ik dacht dat je al wakker was.' Oh ja, dus omdat je dacht dat ik wakker was, maak je me wakker? (cat)

    Toen lied ze me zo'n cover van Bad Romance horen van Lady Gaga en zette ze het superluid en toen kon ik niet meer slapen. (Nog bedankt..) Blijkt ook dat ze al van 7 uur deze morgen wakker was.

    Daarnet gingen we met de auto naar ons appartement aan zee rijden (daar zijn we nu) en toen viel ze in de auto prompt in slaap. Toen we hier aankwamen is ze recht naar haar bed gelopen en daar ligt ze nu nog steeds. En niet gewoon rusten, nee, ze slaap écht. Mijn mama is haar al 2 keer komen wakker maken, maar ze viel gewoon terug in slaap. Volgens mij heeft ze de hele nacht weer op de pc gezeten en was ze daarop om 7 uur al op. (cat)


    All was well.

    Ik dacht even dat je het echt meende. Gelukkig niet. Haha, dat zou inderdaad kunnen en dan kreeg ze nu pas haar klopje.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jeezes, jouw titel deed me eigenlijk wel echt schrikken hoor Ö
    Maar als je inderdaad al een hele dag ligt te slapen, dan kan het bijna niet anders als da je de nacht ervoor niet hebt geslapen^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    emmer water over haar heen gooien?(A)

    Hel schreef:
    emmer water over haar heen gooien?(A)

    Als je wilt dat ik dood ga, kan ik dat inderdaad gaan doen. :9~


    All was well.