• waarom bestaat dat eigenlijk
    het is soms echt iritant -.-


    Dress me, I'm your manne-quin

    Nouen, poep aan hun.


    I live for the applause, you will die for it.

    Populair kan ook iemand zijn die gewoon veel vrienden heeft. Wat is daar zo mis mee?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Appelmoes schreef:
    Sommige mensen zijn gewoon aandachtsgeil :'D

    Hunter schreef:
    Populair kan ook iemand zijn die gewoon veel vrienden heeft. Wat is daar zo mis mee?

    Inderdaad!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zeekomkomer schreef:
    waarom zijn er rijke en arme ? ook zoiets tog :P

    Omdat mensen egoïstisch zijn en alleen aan zichzelf denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat wij mensen het nou eenmaal leuk vinden om alle aandacht op te eisen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    Omdat wij mensen het nou eenmaal leuk vinden om alle aandacht op te eisen.
    lmfao. dus jij bent populair? ofwhut.


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)lmfao. dus jij bent populair? ofwhut.

    Nee, nee. Maar ik zie heel veel mensjes op mijn school dat doen. Bijna zo van ''kom hier, dan ben ik cool!'' Ik haat dat zo erg. =.=''


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    Nee, nee. Maar ik zie heel veel mensjes op mijn school dat doen. Bijna zo van ''kom hier, dan ben ik cool!'' Ik haat dat zo erg. =.=''
    what the fuck, dat is erg... :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)what the fuck, dat is erg... :')

    Ja idd. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waarom word populair nu altijd als iets slechts gezien? Het populaire meisje van onze school is superaardig. Ze kent iedereen en doet heel veel voor onze school.


    it's so empty living behind these castle walls

    als je populair bent, dan vecht je echt om aan de top te staan. ik kan dat best begrijpen. Als je jezelf maar bent, vind ik.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Cadillac schreef:
    Waarom word populair nu altijd als iets slechts gezien? Het populaire meisje van onze school is superaardig. Ze kent iedereen en doet heel veel voor onze school.

    Dan betekent populair zijn op jullie school iets heel anders dan bij ons.. :|

    Cadillac schreef:
    Waarom word populair nu altijd als iets slechts gezien? Het populaire meisje van onze school is superaardig. Ze kent iedereen en doet heel veel voor onze school.

    Omdat negen van de tien keer de populaire mensen niet aardig zijn vaak zijn ze van die 'Kijk mij nou,ik ben de beste' types die andere pesten en uitschelden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Populair zijn hoeft niet meteen iets slechts te zijn. Je kan ook aardig & populair zijn.