• Ik voel me dom xD.
    ik zou vandaag en vriend in s'gravenmoer opgaan zoeken.Ik was nog nooit in s'gravenmoer geweest en toen moest ik er in mijn eentje heen fiesten.Nou ik fiets dus over een fietspad.En toen zag ik eeen bordje staan met daarop de tekst:'S'gravenmoer.' En daarnaast een pijltje.Nou ik dus dat bordje gevlogt.Kom ik uiteindelijk in s'Gravemoer.Maar die vriend die ik op ging zoeken stond niet bij de afgesproken plaats.Dus ik aan het bellen.Niemand neemt op.Ik kijk dus in welke straat ik ben.weet je hoe die straat heette? Lies de haas pad.Ik dacht zo van:Wtf!Lies de haas?Wie de fuck noemt nou een straat zo.Maar goed,ik dus verder fietsen.IK kon die straat echt niet vinden.Dus ik aan iets van 5mensen gevraagt en uiteindelijk ben ik er gekomen.Blijkt dat ik een afslag te laat hadt genomen xD.

    Ik voel me nu heel dom


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je er nog nooit bent geweest vind ik dat niet echt dom? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Als je er nog nooit bent geweest vind ik dat niet echt dom? :3


    idd das nie dom


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Je was er nog nooit geweest, dus vind ik het niet dom. Dat kan iedereen overkomen hoor.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    Je was er nog nooit geweest, dus vind ik het niet dom. Dat kan iedereen overkomen hoor.

    idd


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Zoals de rest vind ik het ook niet zo heel dom ;3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'