• Neej echt serieus waar, ik maak dus een quiz, en twee hoofdpersonen raken verdwaalt in een fantasieland, maar ik wil een naam ervoor hebben :P weet iemand iets???
    -xXx-
    ~Lizz~


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Willywonka's chocofabriek < nee sorry beetje lullig ik xl


    uwhhg een idee


    We can only learn to love by loving.

    terabithia
    [sorry ik heb vandaag naar een film gekeke en da lang noemde zo ^^]

    Die hb ik ook gsien :P

    Banaatjesland :P Srry kheb wa met bananen de laatste tijd :P en ik lust het nii eens ,,maar ik vind banaantjj een leuke naam ,,dus als ik een kind krijg gaat tie lkkr soo heten (puh) Srry ik dwaal af,, als me wat te binnen sgiet seg ik wa (A)


    Crack a bottle

    Die hb ik ook gsien :P

    Banaatjesland :P Srry kheb wa met bananen de laatste tijd :P en ik lust het nii eens ,,maar ik vind banaantjj een leuke naam ,,dus als ik een kind krijg gaat tie lkkr soo heten (puh) Srry ik dwaal af,, als me wat te binnen sgiet seg ik wa (A)

    die film da da meiske dood ga ? ô

    Jaa die ja :P


    Crack a bottle

    Heeft het eiland speciale dingen ofzo? Was keer ook zoiets begonnen. Geen verhaal dan, maar en rollenspel. Met Draken. Dus had ik het e VleugelVlaktes genoemt. Maaruh.. heeft het eiland dus iets speciaals?


    I live for the applause, you will die for it.

    Fantasy Island

    Heeft het eiland speciale dingen ofzo? Was keer ook zoiets begonnen. Geen verhaal dan, maar en rollenspel. Met Draken. Dus had ik het e VleugelVlaktes genoemt. Maaruh.. heeft het eiland dus iets speciaals?


    het heeft niet veel speciaals behalve allerlei enge demonen enzow, en het is geen eiland, tis gwoon een fantasieland


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jaa die ja :P

    oooh ik heb daar echt bij moette janke :')

    Jy ook al ,,We keken met meerder mensen duss ik telkes heel snel wegvegen met de rug van me handen d:--)


    Crack a bottle

    Okeej w8 ..nu gaa ik je serieus helpen serieus && Chantou in 1 sin ,,speciaal(A)
    OKeej ,,:
    Let me think..
    Nomed [whhaaa.. demon omgekeerd :P]]
    Whaa wiste jullie dat Evil omgekeerd Live is??
    En Devil is omgekeerd Lived :S Sry ik dwaal af:
    Whaa ,,verder weet ik nix alleen: Nomed..
    Maa tis wel beter dan banaantjesland(A)


    Crack a bottle

    Fantasy World is te onorgineel,, Demon World is raar,, uuh Dungeon,, is veel te saai,, uyuuuuuhh... Roses Dungeon (ROses van jou naam) nee sorry ik weet ook niks..

    poepertjesland xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Orgidé fosho*


    *He's the one.

    Orgidé fosho*
    origineel!! hoe kom je daaraan?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.