• Een meteoriet heeft de wereld vernietigd. Een aantal mensen hebben het overleeft. Maar de hele wereld is weg, vergaan. Er zijn echt nog maar 10 mensen die elkaar weer terug hebben gevonden en zicht samen voegen en samenwerken te overleven en de wereld weer terug in de staat te krijgen dat het was voordat de meteoriet insloeg. De 5 grote vriendinnen, Sandra, Samira, Marjolien, Rose en Lotte die op dat moment van de inslag samen bij Marjolien thuis zaten in Spanje overleven het ongeval. In Spanje overleven ook nog een andere groep met mensen. En dan zijn ze ook heel toevallig voetballers. Iker Casillas, Fernando Torres, David Villa, Cesc Farbegas en Cristiano Ronaldo. Hun waren op dat moment in de kantine van een grote voetbalwedstrijd. Hun konden nog net op tijd onderdak vinden, op een plek waar het niet is vernietigd. Als alles weg is en alles is verwoest vinden de overleefden elkaar terug. In Madrid. Ze realiseren zich dat ze de enige zijn die de mensheid kunnen voortzetten en zijn geforceerd dingen te doen die ze eigenlijk niet willen doen.


    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 16:55 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    EstrellaVida schreef:
    My like! Alleen er was al 1 ding afgesproken geen fanfiction omdat iedereen fan is van een ander persoon. BV als we nou een fanfictie over JB gaan doen -Ik kies hem omda ik denk da jij niet echt dol op hem ben like me- daar zit jij ook niet echt blij bij te kijken zegmaar. -Alhoewel ik moet toe geven dat als ik 1 van die meiden was ik meteen naar David toe zou rennen x)-

    Maar waarom geen fanfiction man, Ik haat onbekende mensen haha.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Taken schreef:
    (...)

    Ik denk van niet. En als dat wel zo is, is dat sexy. Maar nee, ik denk van niet.

    Ik ga janken als ik Ronaldo niet krijg ):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik ga janken als ik Ronaldo niet krijg ):

    Ok ok. Ik neem Ronaldo wel x'D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)
    Ok ok. Ik neem Ronaldo wel x'D

    Áls. Jij. Ronaldo. Neemt. Vermoord. Ik. Je. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rose wil maar wat graag met Ronaldo dingen doen he Rose (nerd)


    SLOAN.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar waarom geen fanfiction man, Ik haat onbekende mensen haha.(krul)

    Omdat iedereen dus fan is van een ander, hmmm wat wel zou kunnen -Krijgt idee- een fanfictie maar net ff anders.
    bv: Ehm Alleen Ronaldo is voetballer de rest gewoon zijn vrienden waarmee hij was stappe ofzo, en die 5 jongens hebben het overleefd 4 van de meide die vechten om Ronaldo, maar de gene die Ronaldo kiest had een vriendje dat nu is gestorven en ze wil nu ff geen jongen of zo, zeg maar een lichtere vorm van fanfictie

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Omdat iedereen dus fan is van een ander, hmmm wat wel zou kunnen -Krijgt idee- een fanfictie maar net ff anders.
    bv: Ehm Alleen Ronaldo is voetballer de rest gewoon zijn vrienden waarmee hij was stappe ofzo, en die 5 jongens hebben het overleefd 4 van de meide die vechten om Ronaldo, maar de gene die Ronaldo kiest had een vriendje dat nu is gestorven en ze wil nu ff geen jongen of zo, zeg maar een lichtere vorm van fanfictie

    Waarom niet gewoon dat iedereen zn eigen lover kiest? Dus als iemand fan is van Tokio Hotel en dan Tom ofzo douwen we Tom erin. Als iemand van is van Alex Gaskarth, douwen we Gaskarth erin? xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GAAAAAAAAAAAAAAAAASKAAAAAAAAAAAARTH :9~:9~:9~:9~


    SLOAN.

    Cuidador schreef:
    Rose wil maar wat graag met Ronaldo dingen doen he Rose (nerd)

    Als ik geen Ronaldo krijg ga ik dood maar vermoord eerst alle anderen. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wacht, ik schrijf helemaal niet mee aan dat verhaal (krul)


    SLOAN.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Waarom niet gewoon dat iedereen zn eigen lover kiest? Dus als iemand fan is van Tokio Hotel en dan Tom ofzo douwen we Tom erin. Als iemand van is van Alex Gaskarth, douwen we Gaskarth erin? xd

    *Klapt* GE-WEL-DIG idee! Ehm... Handjes af van Tayler!
    Vrijdag zullen we horen wat de rest er van vind! Mijn stem heb je in iedergeval! ;p

    Briljant idee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    *Klapt* GE-WEL-DIG idee! Ehm... Handjes af van Tayler!
    Vrijdag zullen we horen wat de rest er van vind! Mijn stem heb je in iedergeval! ;p


    Nando is mine. Back off xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Áls. Jij. Ronaldo. Neemt. Vermoord. Ik. Je. (cat)


    Jij krijgt hem anyways. Wij hadden hem voor jou uitgezocht. Cesc is mine.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)

    Nando is mine. Back off xD

    Ronaldo is van mij en anders vermoord ik iedereen die heb van me af probeert te pakken(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3