• Ja, weer zo'n topic over dat de username al bestaat. Ik wilde net mijn username in Contagious veranderen, krijg ik de melding dat hij al bestaat. Ik ging het net zelf even checken, staat er alleen eentje die hem heeft gehád, verder niemand. Dan is dus de vraag; waarom zou ik hem niet kunnen nemen? ><


    Destroy what destroys you.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Inderdaad. Daardoor kon ik Avenged niet nemen. *cries* ;_;
    Maar het is ergens wel makkelijk, want stiekem wil ik niet dat mensen mijn oude nicknames gebruiken, en dat kan zo niet. ;D

    Is het btw niet handig als je een optie aan kan klikken bij het veranderen of je de naam wilt vrijgeven (weer) of niet?


    Een klein beetje oftopic, maarja, dat zou inderdaad wel handig zijn ö


    Destroy what destroys you.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Inderdaad. Daardoor kon ik Avenged niet nemen. *cries* ;_;
    Maar het is ergens wel makkelijk, want stiekem wil ik niet dat mensen mijn oude nicknames gebruiken, en dat kan zo niet. ;D

    Is het btw niet handig als je een optie aan kan klikken bij het veranderen of je de naam wilt vrijgeven (weer) of niet?

    Great idea!


    Alis volat propriis.

    Oké, slotje. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Afterlife schreef:
    (...)

    Inderdaad. Daardoor kon ik Avenged niet nemen. *cries* ;_;
    Maar het is ergens wel makkelijk, want stiekem wil ik niet dat mensen mijn oude nicknames gebruiken, en dat kan zo niet. ;D

    Is het btw niet handig als je een optie aan kan klikken bij het veranderen of je de naam wilt vrijgeven (weer) of niet?

    Daar dacht ik ook al eens aan ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.