• Ik heb net een halfuur bij de tandarts in de stoel gelegen. Hij heeft 2 gaatjes gevuld en 2 verstandskiezen getrokken. En het was ver-schrik-ke-lijk. Me hele wang zat onder bloed aangezien me mond verdoofd was. Nu voel ik me kut, omdat ik gevoelig ben voor verdovingen. Ik mag alleen maar zachte dingen eten vandaag. Gelukkkig zijn alle 4 die krengen er nu uit (:

    Nu ben ik ontzettend chagarijnig. Ik probeer erop te letten dat ik geen gemene dingen zeg.

    Hebben jullie al verstandskiezen getrokken, of hoeven jullie dat niet?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijne zijn er nog niet goed door gekomen, of zo. Dus ik hoef het (nog) niet. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb ze alle vier al, maar zolang ik er geen last van heb hoeven ze er voor mij niet uit.


    your eyes are like stars in the night.

    Wel 4 normale Tanden zijn er uitgetrokken. Dat was ook geen pretje ):

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 11:14 ]

    Poseidon schreef:
    Ik heb ze alle vier al, maar zolang ik er geen last van heb hoeven ze er voor mij niet uit.


    Ik had er ook geen last van. Maar ze pasten niet in mijn mond, volgens mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    (...)

    Ik had er ook geen last van. Maar ze pasten niet in mijn mond, volgens mij.

    De mijne zijn al volgegroeid, of bijna tenminste. En ik heb er absoluut geen last van dus ze blijven mooi zitten ;D Maar beterschap (:


    your eyes are like stars in the night.

    Bij mij zijn ze er nog niet eens door.. Is maar de vraag of ik ze wel heb :P Normaal gezien bespreekt je tandarts het met je als er foto's gemaakt zijn, maar hij zegt bij mij nooit iets erover:P Bij mijn broer wel, maar die heeft de mazzel dat hij ze alleen onderin heeft en daar heb je er minder last van!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Poseidon schreef:
    (...)
    De mijne zijn al volgegroeid, of bijna tenminste. En ik heb er absoluut geen last van dus ze blijven mooi zitten ;D Maar beterschap (:


    Beter dan x'D. Dank je wel (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wishing schreef:
    Bij mij zijn ze er nog niet eens door.. Is maar de vraag of ik ze wel heb :P Normaal gezien bespreekt je tandarts het met je als er foto's gemaakt zijn, maar hij zegt bij mij nooit iets erover:P Bij mijn broer wel, maar die heeft de mazzel dat hij ze alleen onderin heeft en daar heb je er minder last van!


    Heeft niet iedereen die dingen? Gosh, had ik ze ook maar nooit gehad. Bij mij deed onderin eruit trekken het meest pijn. Er kwam echt teveel druk op mijn kaak. Bovenin duurde het 2 sec toen was die eral uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ze nog helemaal niet, maar eigenlijk is het best handig want nu voel ik het soms dat ik daar geen kies heb achterin. en heb best gevoelige tanden. Maar volgens mij heb ik er niet genoeg ruimte voor, omdat ik een tand heb die achter zit ipv dat hij gewoon voor hoort te zitten.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Spain schreef:
    (...)

    Heeft niet iedereen die dingen? Gosh, had ik ze ook maar nooit gehad. Bij mij deed onderin eruit trekken het meest pijn. Er kwam echt teveel druk op mijn kaak. Bovenin duurde het 2 sec toen was die eral uit.


    Nee niet iedereen heeft ze. Teminste niet bij iedereen komen ze door (;

    Oeii ik hoop nu echt dat ik ze niet heb haha xD

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 11:26 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    (...)

    Nee niet iedereen heeft ze. (;

    Oeii ik hoop nu echt dat ik ze niet heb haha xD


    Dan ben ik officieel jaloers op mensen die ze niet hebben. Maar ik heb ze ook niet meer x'D.

    Het is een dag veel pijn, daar een paar daagjes beetje pijn en dan over.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    die van mij zijn er uit gesneden nog voordat ze er door konden komen....ik heb 2 jaar een beugel gedragen, dus mijn tanden staan nu super recht, en mijn mond was te klein voor die tanden, dus hebben ze die er uit laten snijden want anders stonden al mijn tanden weer scheef :)jij hebt nog geluk,
    ik mocht niets warm eten, niets hard of iets waar ik op moest bijten en ijs op mijn wangen leggen, en dat voor een week of twee :S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Moet perse bij iedereen de verstandskiezen getrokken worden? ):


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    RodeRobijn schreef:
    Moet perse bij iedereen de verstandskiezen getrokken worden? ):


    Nee, als ze goed functioneren mogen ze gewoon blijven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Nee, als ze goed functioneren mogen ze gewoon blijven.

    Oh, gelukkig (:
    Ik heb er nu 2, en daar heb ik gelukkig geen last van ;o


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.