• De stelling van vandaag luidt:
    Eén uur spijbelen in de week moet kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Ik vind spijbelen idioot, behalve dan als het voor zinloze dagen (vb. sportdag) of zinloze uren (vb. studie) is.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Afterlife schreef:
    Meer dan 1 uurtje ook wel hoor. :Y)


    Indeed, twinsis!


    Scream for mercy!

    Afterlife schreef:
    Meer dan 1 uurtje ook wel hoor. :Y)


    ik heb een periode gehad dat ik maanden achter elkaar niet naar school ben geweest.. :/


    waarom is het zo godse koud? :(

    Afterlife schreef:
    Meer dan 1 uurtje ook wel hoor. :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Travesty schreef:
    Niet elke week, maar soms moet het wel kunnen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind spijbelen niet kunnen. Dus oneens.

    Haha mee eens :'D


    -

    Haha het liefst zou ik zeggen MEER.
    Maar dat mag niet...

    :\


    xD


    They call me dr. phil

    Blessed schreef:
    Oneens. Ik vind spijbelen idioot, behalve dan als het voor zinloze dagen (vb. sportdag) of zinloze uren (vb. studie) is.

    Travesty schreef:
    Niet elke week, maar soms moet het wel kunnen.


    live the life you love

    k weet ni. Ik zou het ni doen,ma k weet dat er redelyk veel mense zyn die da doen. En dan nog afhankelyk van welk vak & of ge de achterstand kunt ingahel e.d.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Niet elke week, en als ik al spijbel dan doe ik dat de hele dag dus dan is het beter om één keer in de maand de spijbelen (:

    Oneens dus, denk ik.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Eigenlijk niet.. maar als het niet te vaak is en je niet lessen die je heel erg nodig hebt mist, denk ik niet dat het een groot probleem is als je af en toe spijbelt. Één keer per week vind ik wel vrij veel.
    Het wordt alleen voor mij wel heel verleidelijk om volgend jaar meer te spijbelen omdat ik dan 18 word en dus mijn eigen briefjes mag schrijven.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik spijbel niet. Niet omdat ik zo'n nerdje ben, maar vooral door mijn ouders. Ben bang dat de rector er iets mee gaat doen en tegen mijn ouders dat gaan zeggen. Mijn ouders zouden me echt nooit meer vertrouwen :x.
    En trouwens: ik vind spijbelen ook een beetje onzin. Alleen studieuur en als je heel veel tussenuren hebt tussen vakken vind ik het nodig.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tis te zien welk uur da je spijpeld...
    Kvind da da gaat bij sport fzo toch nii zo belangrijk of bij muziek... Maar niet als je een toets hebt fzo want dan moe je die daarachtr weer inhale achter school en das tijd verspilling... >.<


    Create your own style, be unique!