• Ik heb dus die VWO hyve verwijderd, maar ik wil graag zelf een hyve aanmaken (een HUB dus) Heeft er iemand originele ideeën voor een naam. Ik zat zelf te denken aan: De naamloze hyve die eigenlijk helemaal nergens over gaat. Jullie gaan allemaal lid worden omdat het nergens over gaat en dat vinden we allemaal cool. Wat we cool vinden gaan we sowieso lid van worden. Hoe meer leden hoe cooler en hoe cooler hoe nuttelozer. Oftewel jullie gaan nu gewoon lid worden en dan wordt deze hyve cooler en cooler.

    Ik weet zeker dat, dat wel grappig gaat zijn, maar zal ik dat doen of niet?
    (Ik zal trouwens als ik 'm heb aangemaakt de link wel posten)

    EDIT:
    De hyve is geopend:
    De-pinguïns-zijn-cool-omdat-ze-waggelen-en-hip-zijn-en-eigenlijk-gaat-dit-nergens-over-maar-omdat-het-over-pinguïns-gaat-gaat-het-toch-ergens-over-en-pinguïns-gaan-de-wereld-overnemen-en-toen-was-er-een-aliën-invasie-en-ze-ontvoeren-mensen-om-ze-te-klonen

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 21:58 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Maak een L x Light, dan regel ik wel heel veel leden. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Maak een L x Light, dan regel ik wel heel veel leden. :9~

    Hahahahahah


    *insert philosophical cringe expression here*

    naam: wij zijn koel. gewoon omdat wij koel zijn.

    Ghehe gaat nergens over x3
    Maar ik word wel lid :Y)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Terminatrix schreef:
    naam: wij zijn koel. gewoon omdat wij koel zijn.

    Ghehe gaat nergens over x3
    Maar ik word wel lid :Y)

    Die is ook wel grappig.


    *insert philosophical cringe expression here*

    IkwistgeennaamenvanRosemoestikdezenaamdoendusditisdeRosehoudtvanRonaldohyves :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    IkwistgeennaamenvanRosemoestikdezenaamdoendusditisdeRosehoudtvanRonaldohyves :9~

    Ik zal erover nadenken. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dus, iemand nog een idee?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Buh, ik hou niet zo van dat soort Hyves xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bahaha, ik zou het niet weten, maar ik word zeker lid dan. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Doe iets over...
    Pinguïns, want die zijn koel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    De Hyves van een politieke partij verzonnen bij de Lama's:
    Ja-hoor-daar-heb-je-er-weer-zo-een-een-politieke-partij-Noem-het-een-splinterpartij-Met-hout-heeft-het-niks-van-doen-maar-u-kunt-altijd-op-ons-stemmen-leest-u-eerst-even-de-brochure-of-u-het-er-mee-eens-bent-Oh-ja-daar-hebben-we-natuurlijk-niks-aan-als-we-achteraf-gekozen-zijn-en-dan-zeggen-van-he-daar-zijn-we-het-niet-mee-eens-dan-had-u-de-brochure-moeten-lezen-en-daarom-staat-het-in-onze-titel.

    Sour schreef:
    De Hyves van een politieke partij verzonnen bij de Lama's:
    Ja-hoor-daar-heb-je-er-weer-zo-een-een-politieke-partij-Noem-het-een-splinterpartij-Met-hout-heeft-het-niks-van-doen-maar-u-kunt-altijd-op-ons-stemmen-leest-u-eerst-even-de-brochure-of-u-het-er-mee-eens-bent-Oh-ja-daar-hebben-we-natuurlijk-niks-aan-als-we-achteraf-gekozen-zijn-en-dan-zeggen-van-he-daar-zijn-we-het-niet-mee-eens-dan-had-u-de-brochure-moeten-lezen-en-daarom-staat-het-in-onze-titel.


    Ghehe die is leuk_O_


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Kalona schreef:
    Buh, ik hou niet zo van dat soort Hyves xd


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kalona schreef:
    Buh, ik hou niet zo van dat soort Hyves xd

    Same here.
    En ik wordt niet lid, want ik hou mijn hyves graag overzichtelijk en ben alleen lid van hyves die ik bij me vind passen. En ik vind mezelf toch wel ergens over gaan. Sorry.
    En noem het gewoon: Ik-word-lid-van-deze-hyve-omdat-hij-ergens-maar-toch-nergens-over-gaat-en-dat-vond-ik-wel-cool

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 12:55 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik-wordt-lid-van-deze-hyve-omdat-hij-nergens-overgaat-en-omdat-ik-lid-wou-worden-en-omdat-deze-een-veelste-lange-en-veelste-onozelle-naam-heeft-En-lid-worden-is-gewoon-cool


    "Ignite, my love. Ignite."