praat lekker verder
-
27 juli 2010 - 21:5127 juli 2010 - 22:15
t duh- gayhand- gister had ik zoooooooooooooooooooo'n leuk rokje bij de h&m, en toen zei dat meisje: johh, en toen zei ik , : doohh, en zij zei: ja en ik zei nee en tja toen liep ik arrogant weg.
-meidenpraat-Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
27 juli 2010 - 22:15Appelmoes schreef:
(...)
Go girl
Wacht maar tot we over seks gaan praten rick.
Dan zul je het moraal vinden
Hahah, en wanneer wil je daarover praten?Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
27 juli 2010 - 22:15Appelmoes schreef:
(...)
Go girl
hahahhh, of niet27 juli 2010 - 22:16Rickjuh schreef:
t duh- gayhand- gister had ik zoooooooooooooooooooo'n leuk rokje bij de h&m, en toen zei dat meisje: johh, en toen zei ik , : doohh, en zij zei: ja en ik zei nee en tja toen liep ik arrogant weg.
-meidenpraat-
hahaha -plat-27 juli 2010 - 22:16Appelmoes schreef:
(...)
Go girl
*Drukt enthousiast op optie 5 om alvast in de mood te komen*'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 juli 2010 - 22:16Rickjuh schreef:
-meidenpraat-
Damn jij hebt zo'n verkeerd beeld van meidenpraat x'DDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
27 juli 2010 - 22:16Geesz schreef:
(...)
*Drukt enthousiast op optie 5 om alvast in de mood te komen*
1 er ook bij voor de leukigheid27 juli 2010 - 22:16Geesz schreef:
(...)
*Drukt enthousiast op optie 5 om alvast in de mood te komen*
OEHHH BABY x'D
Nee oke.
Misschien kom ik zo in de mood wanneer ik er weer aan denk hoe lang ik droog staDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
27 juli 2010 - 22:16Rickjuh schreef:
-meidenpraat-
FOUT'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 juli 2010 - 22:17En toen joh, tijdens onze seks gister , nouu joooh -weggehaald voor jonge lezers- dat ging zooo tekeerrr.
Zo beter?Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
27 juli 2010 - 22:17Appelmoes schreef:
(...)
OEHHH BABY x'D
Nee oke.
Misschien kom ik zo in de mood wanneer ik er weer aan denk hoe lang ik droog sta
Popje toch. Jij hebt tenminste een vriend, troost je :')'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 juli 2010 - 22:17Appelmoes schreef:
(...)
OEHHH BABY x'D
Nee oke.
Misschien kom ik zo in de mood wanneer ik er weer aan denk hoe lang ik droog sta
Een halfuur alweer, jeetje!Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
27 juli 2010 - 22:17Rickjuh schreef:
-meidenpraat-
Dat is gay praat-
27 juli 2010 - 22:17Rickjuh schreef:
En toen joh, tijdens onze seks gister , nouu joooh -weggehaald voor jonge lezers- dat ging zooo tekeerrr.
Zo beter?
Not quiet :'D
Nja je leert het vanzelf wel :'DDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
27 juli 2010 - 22:17