• praat lekker verder _O_

    Whipple schreef:
    -pastte niet in vorige deel-

    weetje wat ik heb ;x

    ik vind het denk ik wel heel eng om jullie te meeten,
    maar ik denkd at mijn ouders dat ook gaan vinden x'D -mijn ouders weten zeg maar half van jullie bestaan. niet echt duidelijk.. :3 maar dat komt 1 doordat ze 'internetmensen' gelijk gevaarlijk enzo vinden, you know viese ventjes enzo, maar ook doordat ik nogal snel op mijn teentjes getrapt ben soms en dat we ruzie krijgen en dan zijn de poppen weer eens aan het spelen :')

    oh trouwens, ik heb wel kinda een probleem, met slapen :3


    Nou het is ook heel eng hoor, de eerste keer dat ik Lotte (mijn vroegere beste vriendin via internet door TH (krul)) voor het eerst ging meeten moest ik eerst een uur in de auto en toen we er bijna waren was ik zó zenuwachtig. We hebben ook vet lang niks gezegd en later kwam het wel (: Daarna hebben we nog zóvaak gemeet, echt heel leuk was dat _O_


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Daar had hij mij ook al voor gewaarschuwd dat als hij een vriendin heeft dat hij zijn vriendin echt wel zou claimen. Maar ik wil er ook wel rekening mee houden enzo van wat hij vindt.

    Maar het kan niet té erg worden hoor! Want dan heb jij geen leven meer..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    Nuja, langs de ene kant zou ik het dus niet zo leuk vinden maar langs de andere kant als het een gewone vriendin zou zijn zou ik er wel mee kunnen leven denk ik.

    Je kan hem niks verbieden :X


    -

    Genius schreef:
    (...)

    Nou het is ook heel eng hoor, de eerste keer dat ik Lotte (mijn vroegere beste vriendin via internet door TH (krul)) voor het eerst ging meeten moest ik eerst een uur in de auto en toen we er bijna waren was ik zó zenuwachtig. We hebben ook vet lang niks gezegd en later kwam het wel (: Daarna hebben we nog zóvaak gemeet, echt heel leuk was dat _O_

    Misschien loopt het bij ons ook wel zo :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    (...)

    Daar had hij mij ook al voor gewaarschuwd dat als hij een vriendin heeft dat hij zijn vriendin echt wel zou claimen. Maar ik wil er ook wel rekening mee houden enzo van wat hij vindt.

    je moet ook aan jezelf blijven denken :3
    hoe egoistisch het soms ook is :3

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Maar het kan niet té erg worden hoor! Want dan heb jij geen leven meer..

    Vrienden mogen hun vriendinnen niét claimen, dat vind ik wel zo vreselijk :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Je kan hem niks verbieden :X

    Dan gaat je relatie sowieso naar de klote x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Misschien loopt het bij ons ook wel zo :o

    In het begin is het altijd ongemakkelijk zegmaar, maar het komt vanzelf wel (:


    -

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Misschien loopt het bij ons ook wel zo :o

    maar dan moet ik denk ik wel met de trein x'D
    ahah :3
    mijn ouders gaan me echt niet brengen x'D
    hha :3

    Genius schreef:
    (...)
    Vrienden mogen hun vriendinnen niét claimen, dat vind ik wel zo vreselijk :')

    Ik ook. Als Jeroen zou zeggen dat ik niet meer met m'n beste vriend zou mogen praten, zou ik hem wat aaaan doen x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    (...)
    maar dan moet ik denk ik wel met de trein x'D
    ahah :3
    mijn ouders gaan me echt niet brengen x'D
    hha :3

    Stations zijn goeie meetplekken hoor ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Dan gaat je relatie sowieso naar de klote x'D

    Ja dat zeker (krul)
    Ik kan Jeroen ook niet verbieden om nooit te gaan blowen, heb het recht ook helemaal niet. Ook omdat ik altijd gezellig mee doe dus zou wel hypocriet zijn x'D


    -

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Maar het kan niet té erg worden hoor! Want dan heb jij geen leven meer..


    Ik weet het. Maar voor de rest is het een schatje. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Stations zijn goeie meetplekken hoor ;p

    haha, maaar dan moet je eerst heeeel eng alelen met de trein, alhoewel,
    zo eng vind ik dat niet :3

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Ik ook. Als Jeroen zou zeggen dat ik niet meer met m'n beste vriend zou mogen praten, zou ik hem wat aaaan doen x'D

    Jeroen en mijn beste vriend mogen elkaar totaal niet, maar Jeroen laat me wel gewoon met die vriend praten.
    Anders doe ik hem ook wat aan x'D


    -