Genius schreef:
(...)
Ik heb echt zoveel leuke dingen gedaan in mijn TH fase, echtwaar Maar wat ik nu beleef is leuker hoor haha, maar soms is het wel fijn om daar aan terug te denken (:
Indeed, dan hadden we nooit zo gepraat
Dit vind ik wel 1 van de mooiste dingen die uit de THfase voortgekomen zijn eerlijk gezegd :')
Appelmoes schreef:
(...)
Dit vind ik wel 1 van de mooiste dingen die uit de THfase voortgekomen zijn eerlijk gezegd :')
Jaa, want dit blijft nog zegmaar. Alle andere vriendschappen die ik had op een andere site zijn allemaal weg. Al heb ik wel 3 mensen van die site gemeet En ik ben naar 2 concerten geweest en naar 2 fandagen x'D
Genius schreef:
(...)
Jaa, want dit blijft nog zegmaar. Alle andere vriendschappen die ik had op een andere site zijn allemaal weg. Al heb ik wel 3 mensen van die site gemeet En ik ben naar 2 concerten geweest en naar 2 fandagen x'D
Das wel enorm gaaf ja :'D
Ik ben maar naar 1 concert geweest :o
En 3 meisjes waar ik veel mee sprak heb ik nooit gemeet eigenlijk. Heel zonde :x
Appelmoes schreef:
(...)
Das wel enorm gaaf ja :'D
Ik ben maar naar 1 concert geweest :o
En 3 meisjes waar ik veel mee sprak heb ik nooit gemeet eigenlijk. Heel zonde :x
Mensen meeten is zó spannend x'D Maar even serieus, jullie meeten lijkt me echt leuk