• Ja, mijn neus doet auw. En stiekem is het allemaal mijn eigen schuld.. Want..


    Vandaag heb ik lekker een septum laten piercen. Damn dat deed pijn! Ook omdat ik een kleine neus heb en die echt nog gevoeliger is als gemiddeld deed het veel meer pijn als bij de gemiddelde mens, volgens de piercer. Ja F jou neus!

    Maar, in ieder geval. Nu is mijn neus dik en zit de piercing een beetje vreemd. Vanmiddag, door de zwelling bleef hij steeds naar boven gaan waardoor ik twee bolletjes boven aan mijn neusgaten had. Haha dat zag echt niet uit!(krul) Maar, als mijn neus ietsje beter is zal ik wel een foto neergooien.

    Zo(nerd), dat wilde ik even vertellen :9~

    En nee ik heb geen septum genomen, omdat Bill Kaulitz dat ook heeft. De eerste en beste die dat zegt kom ik persoonlijk in elkaar slaan.(hoera)_O_(yeah) Dankuvriendelijk(krul)

    EDIT: Toch maar wel een foto! KLIK T zal niet de mooiste zijn die je ooit van me zag, haha, maar boeie. Doe het hier maar even mee (nerd).

    Ja de piercing is te groot, maar ze hadden voor het piercen zelf geen kleinere, dus die doe ik er over een paar weken wel in (nerd)(krul).

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 20:34 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Echt gaaf Kirst :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind septums echt lelijke piercings (krul)


    -

    Genius schreef:
    Ik vind septums echt lelijke piercings (krul)
    Haha je bent niet de enigste die dat vind. Volgens mij vind 89% van de gehele wereld bevolking dat (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Hij staat wel heeeeel mooi, Kirs! :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    appelkirst schreef:
    (...)
    Haha je bent niet de enigste die dat vind. Volgens mij vind 89% van de gehele wereld bevolking dat (nerd).

    Straks wil jeje neus snuiten, blijft de zakdoek in je piercing steken :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Straks wil jeje neus snuiten, blijft de zakdoek in je piercing steken :9~
    Hahaha lekker dan. Nee heb ik daarstraks al uitgeprobeerd, dus helaash. Ik kan gewoon mijn neus snuiten (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    @ Geesz en Nynke Danku ^^(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmm ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden. Ik vind het zeker niet lelijk, maar ook niet mooiz ofzo :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hij staat je leuk ;3


    dream, dare, fly!

    Ik vind hem je niet erg staan maar als jij er blij mee bent. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind hem echt awesome staan! Respect dat je het gedaan hebt, serieus.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Die heb je alleen maar omdat Bill Kaulitz hem heeft hé! Haha grapje. Sorry, ik kon het niet laten. (: Ik vind hem je leuk staan! Ik hoop voor je dat de pijn snel weg is. ;o

    Ik vind dat bij de meeste mensen lelijk. Maar bij jou vind ik het wel mooi staan. Veel sterkte nog met de pijn enzo.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 21:39 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat lijkt me zo ontzettend pijnlijk eh? Volgend jaar in de zomervakantie laat ik een Helixpiercing zetten, aangezien ik aan marathon zwemmen doe en je zes weken niet in chloorwater mag komen.
    Heel veel mensen vallen daarvan flauw, haha. Nouja, heel veel sterkte met helen!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 21:43 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    Dat lijkt me zo ontzettend pijnlijk eh? Volgend jaar in de zomervakantie laat ik een Helixpiercing zetten, aangezien ik aan marathon zwemmen doe en je zes weken niet in chloorwater mag komen.
    Heel veel mensen vallen daarvan flauw, haha. Nouja, heel veel sterkte met helen!
    Nee joh, heb ik ook gehad. Stelt niks voor (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.