• Ik denk dat het leuk zou zijn om een subforum over seksualiteit te bouwen hiero.
    En jaaa, ik heb nagedacht over de kleine kindjes hier.
    Maar ik vind dat er ook weleens aan de grote kindjes gedacht mag worden. (cat)
    En dan kun je altijd de seksuele topics niet bij actieve topics zetten.
    So?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Reassurance schreef:
    Die topics kunnen toch ook gewoon bij relatie?

    Aan de andere kant denk ik wel dat het een goed idee is, maar het is niet meteen zo dat 'jonge' mensen daar dan niet gaan kijken. Want die zijn behoorlijk nieuwschierig naar dingen zoals seks (nerd)

    Ja maar kijk, als we daar niks over vertellen dat er zo'n sub is :'D


    -

    Reassurance schreef:
    Die topics kunnen toch ook gewoon bij relatie?

    Aan de andere kant denk ik wel dat het een goed idee is, maar het is niet meteen zo dat 'jonge' mensen daar dan niet gaan kijken. Want die zijn behoorlijk nieuwschierig naar dingen zoals seks (nerd)

    Des te beter.
    Kijk als ze offtopic zijn, ziet niemand dat je erin reageert, behalve de mensen die hierin ook open zijn. Zie wat een idee :X
    Al zeg ik het zelf
    :9~:9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben wel voor, denk ik...


    Scream for mercy!

    Nou, ik vind dat er eeerder een eten-subforum moet komen. :Y)


    I lost myself in FM airwaves

    Beelzebub schreef:
    Ik ben wel voor, denk ik...

    Het kan geen kwaad :')
    Seks is perfectly normal :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @ Appelmoes en Genius even tegelijk :3

    Ehm ja, maar dat subforum moet ook een naam hebben he, te maken met de topics die erin komen. Dus als die de naam 'seks' of zoiets in die richting heeft gaat nog steeds iedereen kijken :'D
    Dat offtopic is overigens wel een goed idee moet ik toegeven.

    Ik blijf er trouwens wel bij dat het een goed idee is :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    @ Appelmoes en Genius even tegelijk :3

    Ehm ja, maar dat subforum moet ook een naam hebben he, te maken met de topics die erin komen. Dus als die de naam 'seks' of zoiets in die richting heeft gaat nog steeds iedereen kijken :'D
    Dat offtopic is overigens wel een goed idee moet ik toegeven.

    Ik blijf er trouwens wel bij dat het een goed idee is :3

    Seksualiteit.
    Dat kan natuurlijk ook gaan over of je bi of homo of lesbi of whatever bent :') Snapje.
    Niet alleen puur seks. Ik wil het hele thema omvatten zodat we daar schaamteloos kunnen praten en verhalen kunnen delen :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Het kan geen kwaad :')
    Seks is perfectly normal :')


    Ik geloof niet dat ze daar op doelde, maar eerder op twijfel. :')

    Ik weet het niet. Sex is allemaal prima, maar dan kun je beter iets met een wachtwoord instellen. En dat je een mod er voor moet pb-en zodat die de profielen kan controleren op leeftijd. Filtert niet alles, maar wel al meer.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ik geloof niet dat ze daar op doelde, maar eerder op twijfel. :')

    Ik weet het niet. Sex is allemaal prima, maar dan kun je beter iets met een wachtwoord instellen. En dat je een mod er voor moet pb-en zodat die de profielen kan controleren op leeftijd. Filtert niet alles, maar wel al meer.

    Das een gedoe hoor.
    En het is gewoon interessant op deze leeftijd, dus ik denk niet dat je mensen kunt filteren.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De naam van Appelmoes vind ik wel goed, want dat is een breed thema (:
    En als het offtopic blijft dan is dat helemaal perfect :9~


    -

    Whipple schreef:
    ik ben voor :3
    haha :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ik geloof niet dat ze daar op doelde, maar eerder op twijfel. :')

    Ik weet het niet. Sex is allemaal prima, maar dan kun je beter iets met een wachtwoord instellen. En dat je een mod er voor moet pb-en zodat die de profielen kan controleren op leeftijd. Filtert niet alles, maar wel al meer.

    Is dat niet een beetje overdreven, een wachtwoord en zo? Jongere leden mogen zelf wel kunnen beslissen of ze een kijkje willen nemen of niet, en sommigen zijn vroeger rijp dan anderen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    revolutie!!

    ;O :'))


    waarom is het zo godse koud? :(

    Jonge kinderen beslissen zelf of ze het willen lezen of niet.


    -

    Genius schreef:
    Jonge kinderen beslissen zelf of ze het willen lezen of niet.

    idd _O_