• ...die ik ken (niet echt een vriendin ofzo). Die is best wel twilight-verslaafd en dan vooral edward-verslaafd. En die denkt dus sinds een tijdje dat ze een vampier is, want;
    -Ze houdt wel van vleermuizen.
    -Ze vindt bloed lekker smaken.
    -Ze is best wel bleek.

    Ik erger me echt aan dit soort mensen.--'
    Moest ik even kwijt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ze ziet ze vliegen ;P


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Haha xD grappig :P


    Life is hard and then we die

    Als je zelf gaat geloven dat je een vampier bent, ben je wel héél ver heen. En iel, vind ze bloed lekker smaken? I mean like, psycho?!


    It's time to be happy again.

    Hahah, der fantasie slaat een beetje op hol. Naja zolang het niet schadelijk voor der is, laat der lekker fantaseren. Daar stapt ze vanzelf wel weer uit :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    Hahah, der fantasie slaat een beetje op hol. Naja zolang het niet schadelijk voor der is, laat der lekker fantaseren. Daar stapt ze vanzelf wel weer uit :Y).


    we've only said goodbye with words

    Hahaha, stiekem vind ik dat best wel grappig. Ah tsja, zolang ze geen mensen begint te bijten is er niets aan de hand toch? (:

    Apart :'DD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Purity schreef:
    Als je zelf gaat geloven dat je een vampier bent, ben je wel héél ver heen. En iel, vind ze bloed lekker smaken? I mean like, psycho?!
    Ik vraag me ook af hoe ze daar achter gekomen is. Straks heeft ze zichzelf gesneden om bloed te proeven ofzo?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik vind bloed ook lekker smaken? ;o
    maar ik ben geen vampier, haha.
    dat is voor losers, om dat te denken.(hoera)


    Smiling but close to tears.

    Kjaer schreef:
    Ze ziet ze vliegen ;P


    Never wait for perfection, just make it.

    Hahaha geniaal :'D


    -

    LALALALALA schreef:
    (...)Ik vraag me ook af hoe ze daar achter gekomen is. Straks heeft ze zichzelf gesneden om bloed te proeven ofzo?


    Hoop ik niet voor d'r! Iedereen heeft ooit wel een keer in zijn leven bloed geproefd. Ik vind het in ieder geval SMERIG.


    It's time to be happy again.

    Ohh noesss dan ben ik er ook 1..
    - vleermuizen zijn gwn kuwl
    - bloed is wel lekker XD(vaak genoeg op me tong gebeten en toen bloede etXD of bloedneus en bloed stroomt me keel in xD)
    - Ben bleek =D (best hip ik verbrand ook amperxd_

    mja.. daardoor denk ik niej dat ik er 1 ben


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Purity schreef:
    Als je zelf gaat geloven dat je een vampier bent, ben je wel héél ver heen. En iel, vind ze bloed lekker smaken? I mean like, psycho?!

    Ik ben het totaal met je eens(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    LALALALALA schreef:
    (...)Ik vraag me ook af hoe ze daar achter gekomen is. Straks heeft ze zichzelf gesneden om bloed te proeven ofzo?
    Bloed heeft normaal gesproken een metalige,bittere,zoete smaak. Je hebt toch vast wel eens je eigen bloed geproeft? Door een wondje of weet ik wat :'D. Stiekem vind ik dat je een beetje overreageerd. Tis gewoon een fase, gaat wel weer over.


    Wie du mir, so ich dir.