• Haha ja. Ineens vanuit het niets gaat die CD-gleuf open. En weer dicht. En zo doet hij dat de hele tijd door. Dan stopt hij weer voor een paar minuten, en gaat daarna weer verder. En de muziek stoort ook een beetje. Dat valt het ineens weer even weg. Echt raar dit, hehe.
    Dus of ik heb dat ding ooit weer kapot gemaakt -wat niet kan aangezien ik dat ding niet heb aangeraakt- Of hij is echt behekst. (:

    Hebben jullie ook van die vreemde apparaten in huis? ;o

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 16:35 ]

    De tv veranderde gisteren een paar keer van kanaal, terwijl niemand het kaske vasthad...


    None but ourselves can free our minds.

    0.0
    dat is echt creepy.
    Alle apparaten doen het gewoon normaal, en dat zijn ze ook, behalve als ik ermee in de weer ga, dan is de doodnormale vork een boomerang geworden :Y)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Mijn laptop start soms zomaar opnieuw op. Dus niet doordat ik op een knop druk ofzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vroeger hadden wij een heel radio installatie, en toen was hij keer vanzelf aangegaan xD, wat was alleen in de nacht xD


    Nvt

    Nope.


    All was well.

    Geesz schreef:
    Mijn laptop start soms zomaar opnieuw op. Dus niet doordat ik op een knop druk ofzo.
    Dat heb ik ook al eens gehad, vies. (krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Wij hebben een oude radio die niet het verschil weet tussen aan en uit >.< Dus gebeurt het ongeveer een keer per maand dat we met z'n allen 's nachts om drie uur verschrikt wakker worden door dat onding. En geloof me, 's nachts om drie uur een radio héél stil een oud liedje horen spelen is creepy :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    hihi
    ja.
    mijn box voor mijn ipod heb ik altijd opstaan
    spoelt hij zomaar eeen liedje door


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Mijn radio -.-
    die gaat dan opeens een ander radiokanaal opzetten -.-
    wil ik 538, krijg ik Q Music -.-


    Opgeven is geen optie.

    De tv. Soms gaat die ineens uit het niets aan ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geesz schreef:
    Mijn laptop start soms zomaar opnieuw op. Dus niet doordat ik op een knop druk ofzo.


    People change like the seasons - J. Cole

    myn radio ging opeens harder ( volume ) ik deed zachter, ging het weer harder.

    en tv, kwam steeds andere kanaal, en toen ik tv uit had gedrukt, was er soort van 2 enge oog-achtige dingen op het beeld en verdwenen toen O_o

    Onze tv is raar. Dan zijn we aan het kijken, en dan krijgt het opeens een groene gloed over het beeld. & dan word het beeld zwart & hoor je alleen het geluid nog. En als je de tv dan uitzet, en even later weer aan, doet die gewoon normaal xD

    maardatkanookaandetvliggen

    soms gaat internet terug naar de beginpagina, dus Google. Heel vreemd en heel irritant als je net ergens mee bezig bent.


    It's time to be happy again.

    Mijn mobiel gaat af en toe uit zichzelf aan en dan weer uit, zonder dat ik hem met één vinger aanraak. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.