• Haha, ik heb al meer dan een jaar een vriendje en die moest ik dus 2 weken missen door vakantie en nu nog een weekje :') Maar vrijdag heb ik hem gezien en dat was héél raar. En ik dacht dus dat ik niet meer kon zoenen :'D Dus hij probeerde te zoenen, draai ik m'n hoofd weg omg. o_x Probeert ie het weer, draai ik wéér m'n hoofd weg. o_x Ik ben écht een kneus haha :'D
    Wie nog meer leuke zoenblunders om te delen? :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    OMG... Je vriend zal wel gedacht hebben wat heeft die nou weer:P

    Euhm.. zoenblunders.. jaawel.. :P Een drankje teveel op en met iemand zoenen waar je absoluut niet mee wilt zoenen, maar je weet het zelf de volgende dag niet meer en wordt er aan herinnert door vrienden


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    OMG... Je vriend zal wel gedacht hebben wat heeft die nou weer:P

    Euhm.. zoenblunders.. jaawel.. :P Een drankje teveel op en met iemand zoenen waar je absoluut niet mee wilt zoenen, maar je weet het zelf de volgende dag niet meer en wordt er aan herinnert door vrienden

    Hahah, zulke verhalen heb ik wel vaker gehoord ja :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tanden-tegen-elkaar-knal-blunder hier :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    M'n vriend by accident net iets te hard gebeten in z'n onderlip waardoor die me een kopstoot gaf als reflex. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    M'n vriend by accident net iets te hard gebeten in z'n onderlip waardoor die me een kopstoot gaf als reflex. :9~

    Omg das wel een heel vreemd reflex hahah x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Omg das wel een heel vreemd reflex hahah x'D


    Nee joh, hij was best wel aangeschoten. En ik ook, dus kan best dat ik per ongeluk wel veel harder beet dan ik dacht. Haha. Zo hebben we wel meer vreemde blunders. Maar die bespaar ik jullie maar. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell