• Volgens mij wel dan. En zou best kunnen want ik heb gister per ongeluk zonnepitten ingeslikt en sindsdien heb ik er last van. Ik kan niet meer slikken zonder pijn, het voelt alsof er slijm vast zit maar het komt niet los, etc. Kortom, ik wordt er nogal gek van. ;_;
    Iemand tips hiervoor?

    Edit: T is opgelost. Dank jullie voor het meedenken.

    Uiteindelijk hadden Xetha en mijn vader gelijk:

    Beelzebub schreef:
    Neem een dikke prop droog brood en slik die in een keer door. Zo krijg ik ook daar ook altijd vissen graatjes weg.


    Wew. Dat voelt beter. (krul)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 14:22 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Heel veel drinken?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Heel veel drinken?


    Dat probeer ik wel maar dan ga ik kokhalzen van de pijn. ._.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Uhm, een slechte tip. Proberen of je kunt overgeven? Ik zou het in zo'n geval wel doen als ik er knettergek van zou worden. Maar het is wel heel slecht, dus misschien beter gewoon maar niet doen :/


    Wie du mir, so ich dir.

    Of of of! Als het echt heel veel pijn doet, even naar de huisarts gaan morgen vroeg ofzo. Dan kan hij kijken of er echt iets vast zit en het op een normale manier los kan krijgen ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    enorm hoesten...
    en gewoon doorgaan als het pijn doet, dan helpt het misschien :]


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    appelkirst schreef:
    Uhm, een slechte tip. Proberen of je kunt overgeven? Ik zou het in zo'n geval wel doen als ik er knettergek van zou worden. Maar het is wel heel slecht, dus misschien beter gewoon maar niet doen :/


    Zelfs dat heb ik al geprobeerd, meerdere keren vannacht omdat ik anders echt niet kon slikken of goed kon ademen als ik lag. ;_;

    Daarom wordt ik er zeg maar ook gek van, alles wat ik bedenk heeft tot nu toe niks geholpen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    appelkirst schreef:
    Of of of! Als het echt heel veel pijn doet, even naar de huisarts gaan morgen vroeg ofzo. Dan kan hij kijken of er echt iets vast zit en het op een normale manier los kan krijgen ofzo.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Drink thee met honing en een beetje appelsien in! Verzacht de keel en haalt de slijmpjes weg, jaja. (nerd)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 14:01 ]


    All was well.

    appelkirst schreef:
    Of of of! Als het echt heel veel pijn doet, even naar de huisarts gaan morgen vroeg ofzo. Dan kan hij kijken of er echt iets vast zit en het op een normale manier los kan krijgen ofzo.


    Ja, dat lijkt me een beter voorstel als dat eerste wat je zei. :p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hoesten, hoesten, hoesten en als dat niet werkt even langs de huisarts gaan. Die halen dat er zo uit.


    *insert philosophical cringe expression here*

    offf doe alsof je zow roggel ding maak =D maybe dat et dan los komt =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Painfull schreef:
    offf doe alsof je zow roggel ding maak =D maybe dat et dan los komt =D


    Nee, dat irriteert alleen maar, haalt niks weg. Ik heb wel net nog een tip gehad om droog brood te eten. Als dat niet helpt of ik weet niks anders meer bel ik morgen wel gewoon de huisarts. ;_;


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Zo snel mogelijk naar de huisarts!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou naar de huisarts gaan. Hij weet hoe hij het eruit moet krijgen en als je het zelf probeert kan je het ook erger maken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Neem een dikke prop droog brood en slik die in een keer door. Zo krijg ik ook daar ook altijd vissen graatjes weg.


    Scream for mercy!