• Ten eerste, ja ik ben 18 jaar en ja ik vind Avatar - de tekenfilm xp - super. Don't know why, maar het spreekt mij aan. Waarom ik dit topic open? Omdat ik Appa super-über-mega-schattig vindt! Noem me gek, maar ik wil er een knuffelbeer van - was als kind al zot van knuffelberen en nu nog steeds ^^ - Ik vraag me af wie er nog zo'n beetje - stiekem mag ook - Appa super-über-mega-schattig vindt zoals ik xp


    MUSIC && FASHION

    Ik heb vroeger die serie nog gezien, die valt best mee. And appa is cute.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Conflate schreef:
    Appa is cute. :3


    I know ^^


    MUSIC && FASHION

    Strobelight schreef:
    Is dat dat groot dier ? ;D


    Yùp (:


    MUSIC && FASHION

    Spitfire schreef:
    Appa is cute, maar in de film niet. ><


    Indeed.


    MUSIC && FASHION

    Painfull schreef:
    (...)

    jah =D en heel cute net zoals Momo =$


    Daar heb je gelijk in, maar 'k vind Appa iets hebben. 'k Ben er verliefd op xp - maar niet op die manier natuurlijk -


    MUSIC && FASHION

    Appelmoes schreef:
    Ik kijk de serie niet eigenlijk. Ik weet alleen dat die kel een pijl op z'n kop heeft ;p


    Haha, de avatar heeft inderdaad ,onder andere, op z'n hoofd een pijl.


    MUSIC && FASHION

    Ik vind Appa geloof ik niet zo bijzonder, ik vind Zuko heel interessant. Weet ook niet hoe dat komt.


    Scream for mercy!

    CandyKiss schreef:
    Die is super cute. Die kan zo kijken van 'zeg maar wat je wilt, ik begrijp je toch niet' en dat is cute :''D


    Jij begrijpt wat ik bedoel ^^


    MUSIC && FASHION

    Lionel schreef:
    Appa is geweldig, haha :9~


    Meer dan dat zelfs (:


    MUSIC && FASHION

    Ramos schreef:
    Ohjaa, ik vind dat geluid wat hij maakt zo leuk.
    'Uuuurgh!'


    Da's supercute huh ^^


    MUSIC && FASHION

    KiimmBiatch schreef:
    ik vind avatar ook leuk hoor ^^
    zou je me gek verklaren als ik zuko cute vind :D
    maar appa is idd wel schattig :)


    Och gott, ik durfde het eerst zelf niet te zeggen, maar nu je er zelf over begint; jààà Zuko vind 'k óók cute ^^


    MUSIC && FASHION

    PUKKELxDING schreef:
    Dude, ik dacht dat ik de enige was.
    OMG!! :D:D:D
    Ik ga later een hele grote Bobtail hond nemen, en die noem ik Appa <3
    I (H) Avatar
    Ga jij naar The Last Airbender :D?


    Jééj ^^ Eerst dacht ik van nee, tot dit weekend. Op Nickelodeon was het Avatar weekend en 'k heb bijna de hele tijd gekeken en nu wil ik sùpergraag gaan kijken en m'n vriend wilt 'm ook zien, so wrsl wel ^^


    MUSIC && FASHION

    Geesz schreef:
    Appa is gewoon geweldig :9~
    Ik heb ook een knuffel van een anime, dus schaam je niet haha! ^^


    Oef, voel 'k me toch niet zo eenzaam meer, haha. Ach ja, 18 of niet, ik mag ook nog een beetje kinds zijn hè ^^


    MUSIC && FASHION

    Genius schreef:
    Die serie was er vandaag de hele tijd voor, love it :9~


    Heb vandaag en gisteren bijna de hele tijd naar Nickelodeon gekeken xp. Shame on me, maar vroeger vond 'k Avatar niet zo interresant - niet dat ik het haatte ofzo, wou het gewoon niet echt zien - maar vind 't nu super.


    MUSIC && FASHION

    JBM schreef:
    Ik hou van Appa en van Momo ennik wil een knuffel van hun! :9~ Maar ik ben niet zo'n fan van het progrmma zelf, al vind ik het zeker niet slecht. :Y)


    Oh ja Momo, maar 'k wil er vooral 1 van Appa, maar wel 'n mooie. Heb op internet al eens gekeken en ze zijn niet allemaal mooi gemaakt.


    MUSIC && FASHION