• Yeeey ik heb nou eindelijk m'n lippiercing, die ik al jaaaren wil =D
    Ik dacht dat mijn ouders helemaal zouden flippen, maar ze werden nieteens boos Ö
    Klik voor foto
    Maar om het nog een beetje een boeiend topic ervan te maken:
    Wat voor piercings hebben jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb alleen oorbellen. Maar ik heb het niet zo heel erg op piercings bij je lippen en kin. Misschien wil ik er een bij mijn neus, navel of wenkbrauw maar voorlopig nog niet :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik had oorbellen
    Zijn dichtgegroeid -_-


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    Een navelpiercing =)


    Stop wishing, Start doing..

    Mooi, jij staat er wel mee vind ik. Ik heb ook altijd zo een piercing gewild, maar ik sta er niet mee volgens mij.. Daarom ga ik een tongpiercing nemen. Ik wacht alleen tot Britt -Alicious- mag, dan gaan we die samen laten zetten. Ik heb enkel nog maar een navelpiercing. En een tweede gaatje in mijn oor, als dat ook telt? Ghahah. En die tshirt heb ik ook _O_

    xx


    Some people make the world special just by being in it

    Als oorbellen meetellen heb ik er 2 haha. Ik denk dat piercings mij niet staan, helemaal geen lip piercing want ik heb een moedervlek precies op die plek haha. Maar jou staat hij wel :')


    when words fail, music speaks.

    RememberXme schreef:
    Navel piercing, een in mijn lip en in mijn neus. Ik had een industrial alleen die heb ik eruit gehaald. Ik heb mijn beide oren vol en een stretch van 6 mm.


    Jaloers c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik wil een navelpiercing :(


    Keep on smiling

    OH die wil ik ook alleen durf niet ahahah
    ik heb navelpiercing :P


    --

    Ik heb een lip piercing.


    Scream for mercy!

    Ik heb een snakebite en ik krijg een indsutriel piercing 20 augustus. En ik wil nog wat extra ringetjes in mijn oren erbij.


    behind very angel is a demon

    Neus en lip
    Navel

    Van de rest maak ik nog wel een foto xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey