• Retreat 2 rock & Roll
    Voor de 16 plussers.

    Omschrijving

    Lara voelde hoe een warme hand haar rug streelde en werd langzaam wakker. Het gevoel verdween echter niet en verbaasd draaide ze zich om in het bed. Om recht in het gezicht van Jack te kijken. “Wat doe jij hier?” vroeg ze verrast. Maar haar vraag werd met niet meer dan een glimlach beantwoord. Zijn handen gleden nu vanaf haar rug naar haar zij, en hij trok haar dichter naar zich toe. De geur van wiet en alcohol hing sterk om hem heen en ze vroeg zich af of dat de reden was van zijn aparte gedrag. “Wat is er nou?” vroeg ze, terwijl ze haar hand op zijne legde om hem te stoppen. Hij duwde haar hand echter zachtjes opzij en legde de zijne nu in haar nek. Haar hart klopte wild in haar keel terwijl zijn gezicht dichterbij kwam en zijn lippen die van haar vonden. “Jack, wat als iemand binnen komt?” vroeg ze bezorgd, overdonderd door zijn actie. “Maak je toch niet zo'n zorgen...” antwoordde hij zachtjes. Waarbij zijn hand vanuit haar nek omlaag liet glijden en zijn lippen naar haar oor bracht. “Ik weet dat dit is wat je al langer wilt.” fluisterde hij. Een rilling liep over haar ruggengraat en ze keek hem betrapt aan, waarop een brede grijns op zijn gezicht verscheen.


    Lees hier meer.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Je story lijkt me leuk, en ik heb 3 zinnen van het 1e hoofdstuk gelezen, en toen ben ik afgehaakt. Ik kan dat kleine niet lezen zonder koppijn te krijgen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bodysnatcher schreef:
    Je story lijkt me leuk, en ik heb 3 zinnen van het 1e hoofdstuk gelezen, en toen ben ik afgehaakt. Ik kan dat kleine niet lezen zonder koppijn te krijgen.


    Ah, je bent de eerste die me dat verteld. Ik zal het aanpassen, misschien leest het dan fijner. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Ah, je bent de eerste die me dat verteld. Ik zal het aanpassen, misschien leest het dan fijner. (:

    Dankje (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zit nu alles te lezen, hij is leuk :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bodysnatcher schreef:
    Je story lijkt me leuk, en ik heb 3 zinnen van het 1e hoofdstuk gelezen, en toen ben ik afgehaakt. Ik kan dat kleine niet lezen zonder koppijn te krijgen.

    Ik dacht PRECIES hetzelfde, hahaha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik zit nu alles te lezen, hij is leuk :9~


    Thanks! :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell