• Ik ben pissig, jongen. De afgelopen 2 weken vinden we de hele tijd stukjes brood in de tuin. En er zijn hier maar weinig vogels, dus die zijn het niet. Maar nu denken me ouders dat iemand express dat brood in de tuin gooit, met waarschijnlijk vergif erop. Mijn hond is niet ech geliefd in de buurt, aangezien hij groot, beschermend en 'eng' is. En hij blaft nogal veel. Er is ook al iemand aan de deur geweest om te zeuren over hem. En me hond heeft ookal lopen kotsen, dus hij heeft waarschijnlijk dat brood gegeten. Als iemand mijn hond doodmaakt, jongen. Ik maak hem helemaal dood. Nu hoop ik toch dat het allemaal toeval is.

    Ik moest even mijn woede eruit gooien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    appelkirst schreef:
    Aangifte doen bij de politie! En je hond binnen laten. Die mensen verdienen het serieus om opgesloten te worden.

    Wanneer een hond blaft en er dominant of eng uitziet wil dat niet zeggen dat die hond dat ook is.

    Mijn huisdier is een wolf, en enkel en alleen om zijn uiterlijk zijn mensen doodsbang voor hem terwijl ik nog nooit zo'n aanhankelijk en lief dier gezien heb. En dat een hond veel blaft wil overigens ook helemaal niets zeggen over het karakter van het diertje.

    Vind het echt verschrikkelijk voor je en hou je hond maar goed binnen tot jullie weten wie het gedaan heeft!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Spain schreef:
    (...)

    Ik zal het met mijn ouders overleggen. Mijn moeder gaat zoiezo morgen met andere hondenbezittersp praten om te kijken of er meer mensen zijn met die problemen. Als dat zo is, staan we zoiezo sterker.

    Ik ben beschermend tegenover mijn hond die ik nog steeds als een puppy beschouw, dus ik sla het liefst al die mensen tegen hun kop, net als mijn vader. Mijn moeder is wel heel klam, dus als zij zou praten zal dat ook wel lukken.

    Bedankt voor je advies
    (flower).
    Dat is inderdaad wel heel slim van je moeder! Dat ken ik ja, niemand hoeft ook aan mijn hondje te komen, dan hebben ze ok een groot probleem. Maar, laat maar horen hoe het gegaan is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat lopen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is heel laag van die mensen. Ja, ik kan mij ook irriteren aan de hond van een van de buren, maar dat wil niet zeggen dat ik hem ga proberen te vergiftigen. Het is er gewoon echt over.

    Je kunt mss proberen om te zien wie het doet? Ik bedoel, af en toe eens in de tuin kijken om te zien of er nieuwe stukjes liggen fzo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    Dat is heel laag van die mensen. Ja, ik kan mij ook irriteren aan de hond van een van de buren, maar dat wil niet zeggen dat ik hem ga proberen te vergiftigen. Het is er gewoon echt over.

    Je kunt mss proberen om te zien wie het doet? Ik bedoel, af en toe eens in de tuin kijken om te zien of er nieuwe stukjes liggen fzo.


    Ik gluur de hele tijd uit mijn raam. Dan heb ik mooi overzicht. Het is vast illegaal om iemand aan te vallen met een pump x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moest zoiets bij ons gebeuren, en ik wist wie het was, die zou ik het brood persoonlijk zelf in hun bek proppen... Moordenaars.


    None but ourselves can free our minds.

    Dat zou echt heel erg zijn. Het brood testen is een beetje link dan, ruikt het raar? En kan je voor zoiets eigenlijk naar de politie dan?

    'Onze' hond (wij passen er op, baasje is op vakantie) moest vandaag wel drie of vier keer overgeven. Maar dat kan komen door een drukke dag, we hebben visite. ikbenjarig:9~


    Stop existing and start living.