• Ik ben pissig, jongen. De afgelopen 2 weken vinden we de hele tijd stukjes brood in de tuin. En er zijn hier maar weinig vogels, dus die zijn het niet. Maar nu denken me ouders dat iemand express dat brood in de tuin gooit, met waarschijnlijk vergif erop. Mijn hond is niet ech geliefd in de buurt, aangezien hij groot, beschermend en 'eng' is. En hij blaft nogal veel. Er is ook al iemand aan de deur geweest om te zeuren over hem. En me hond heeft ookal lopen kotsen, dus hij heeft waarschijnlijk dat brood gegeten. Als iemand mijn hond doodmaakt, jongen. Ik maak hem helemaal dood. Nu hoop ik toch dat het allemaal toeval is.

    Ik moest even mijn woede eruit gooien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er zijn écht gestoorde mensen jonge o_x!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Er zijn écht gestoorde mensen jonge o_x!


    inderdaad


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Jemig, dat gaat vééééél te ver!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mijn kat is vergiftigd geweest met rattenvergif...we denken door onze buurman...het arme beestje is eraan gestorven, terwijl we nog vanalles hebben geprobeert om het in leven te houden. Maar we kunnen niet bewijzen dat onze buurman het heeft gedaan


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KiimmBiatch schreef:
    mijn kat is vergiftigd geweest met rattenvergif...we denken door onze buurman...het arme beestje is eraan gestorven, terwijl we nog vanalles hebben geprobeert om het in leven te houden. Maar we kunnen niet bewijzen dat onze buurman het heeft gedaan


    Dat is echt heel erg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En dat melden je ouders niet bijv. bij de politie?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind het echt belachelijk O.ô Dat je af en toe last hebt van dat hondje, oke, elk huisdier neemt wel zijn problemen mee. Maar om nou zo ver te gaan? dat vind ik nogal héél ver gaan. Te ver eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 21:55 ]


    Life is more than that you eyes can see

    Aangifte doen bij de politie! En je hond binnen laten. Die mensen verdienen het serieus om opgesloten te worden.

    Wanneer een hond blaft en er dominant of eng uitziet wil dat niet zeggen dat die hond dat ook is.

    Mijn huisdier is een wolf, en enkel en alleen om zijn uiterlijk zijn mensen doodsbang voor hem terwijl ik nog nooit zo'n aanhankelijk en lief dier gezien heb. En dat een hond veel blaft wil overigens ook helemaal niets zeggen over het karakter van het diertje.

    Vind het echt verschrikkelijk voor je en hou je hond maar goed binnen tot jullie weten wie het gedaan heeft!


    Wie du mir, so ich dir.

    RINGDINGDONG schreef:
    En dat melden je ouders niet bijv. bij de politie?


    Wat wilde die eraan doen? De hele buurt arresteren omdat ze mogelijk een hond proberen te vergiftigen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    appelkirst schreef:
    Aangifte doen bij de politie! En je hond binnen laten. Die mensen verdienen het serieus om opgesloten te worden.

    Wanneer een hond blaft en er dominant of eng uitziet wil dat niet zeggen dat die hond dat ook is.

    Mijn huisdier is een wolf, en enkel en alleen om zijn uiterlijk zijn mensen doodsbang voor hem terwijl ik nog nooit zo'n aanhankelijk en lief dier gezien heb. En dat een hond veel blaft wil overigens ook helemaal niets zeggen over het karakter van het diertje.

    Vind het echt verschrikkelijk voor je en hou je hond maar goed binnen tot jullie weten wie het gedaan heeft!


    Me ouders doen zoiezo geen aangifte. En ze kunnen me hond niet binnen houden als het zonnetje schijnt. Dan gaat hij irritant lopen doen. Mijn kleine etterbak x'D. Dus we gaan hem aan een ketting leggen, en dan kan hij alleen nog maar dicht bij het huis rondlopen, en daar komt het brood niet. Dus dat is wel veilig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Daar moet je echt mee oppassen want je ouders kunnen best gelijk hebben! Ze hebben ook ooit een worstje met vergif in de tuin van mijn moeder gegooit en daat heeft dusz een van haar honden van gegeten:... dood


    She said: I gotta find out for myself

    @ Spain. Als je aangifte doet bij de politie, komt er een aantekening/waarschuwing. Gebeurd het weer en ligt er weer brood in je tuin, bel je weer. Komt er weer een aantekening.

    Misschien kun je met de politie overleggen of jullie een brief bij de buurt in de brievenbus mogen doen met een bericht dat jullie vergiftigd brood in jullie tuin gevonden hebben en weten dat er mensen zijn die problemen hebben met jullie hond, maar dat jullie open staan voor een gesprek.

    Zodat jullie er tenminste als 'volwassenen' over kunnen praten. Mits jullie dan zelf natuurlijk ook kalm blijven anders valt er niets op te lossen.

    Edit:EDIT: Dan doe jij aangifte of zorg je dat je je ouders zo ver krijgt met de buurt te gaan praten?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 22:02 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou echt heel boos worden, serieus.

    Voor de rest ben ik het met Kirsten eens (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    appelkirst schreef:
    Als je aangifte doet bij de politie, komt er een aantekening/waarschuwing. Gebeurd het weer en ligt er weer brood in je tuin, bel je weer. Komt er weer een aantekening.

    Misschien kun je met de politie overleggen of jullie een brief bij de buurt in de brievenbus mogen doen met een bericht dat jullie vergiftigd brood in jullie tuin gevonden hebben en weten dat er mensen zijn die problemen hebben met jullie hond, maar dat jullie open staan voor een gesprek.

    Zodat jullie er tenminste als 'volwassenen' over kunnen praten. Mits jullie dan zelf natuurlijk ook kalm blijven anders valt er niets op te lossen.


    Ik zal het met mijn ouders overleggen. Mijn moeder gaat zoiezo morgen met andere hondenbezittersp praten om te kijken of er meer mensen zijn met die problemen. Als dat zo is, staan we zoiezo sterker.

    Ik ben beschermend tegenover mijn hond die ik nog steeds als een puppy beschouw, dus ik sla het liefst al die mensen tegen hun kop, net als mijn vader. Mijn moeder is wel heel klam, dus als zij zou praten zal dat ook wel lukken.

    Bedankt voor je advies
    (flower).


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou heel de buurt bijeen schreeuwen dat ze godverdomme het brood in hun reet kunnen steken. :x


    All was well.