• Ik had een idee gekregen en ik wist niet of ik het uit moest werken en toch heb ik rollen

    .....Is een meisje dat niet kiest voor het leven. Ze droomt van haar prins op het witte paard maar die lijkt nooit voorbij te komen. op een dag word die droom opeens mogelijk om waar te maken. Maar eigenlijk is het niet helemaal eerlijk. Hij denkt dat het nog steeds hetzelfde meisje is. Maar die zit ergens anders. In het verkeerde lichaam.

    Oke dat ene meisje heeft nog geen naam. Die jongen is dus Edward en de laatste is dus Bella.


    Rollen;
    -BFF
    -zusje
    -Meisje dat Bella niet kan uitstaan.

    naam;
    leeftijd;
    karakter[uitgebreid anders geen rol!};
    likes;
    dislikes;
    Eventuele titel (anders word het in a vampires body. Die mag je ook leuk vinden!);

    BFF
    naam; Maartje
    leeftijd; 16
    karakter[uitgebreid anders geen rol!}; behulpzaam, spontaan, rustiger bij mensen die ze niet kent, vriendelijk, soms een grote mond.
    likes; haar vriendinnen.
    dislikes; bella, vechten, edward
    Eventuele titel (anders word het in a vampires body. Die mag je ook leuk vinden!); -


    laat je het me weten als ik de rol heb?


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    naam; Ingaline
    leeftijd; 13
    karakter[uitgebreid anders geen rol!}; vriendelijk, behulpzaam, sociaal,spontaan,melig rustig
    likes; vriendinnen, muziek, shoppen
    dislikes; arrogante mensen, fake mensen
    Eventuele titel (anders word het in a vampires body. Die mag je ook leuk vinden!);


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    rollen worden niet meer uitgedeeld i.v.m de karakters van de personen. wil je als mog het verhaal lezen stuur dan een pb