• Kun je dat op 15e/16e etc meemaken volgens jullie? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Volgens mij wel (:


    Never run out of reasons to smile...

    De mensen van mijn oppas adres zijn al vanaf hun 13tiende bij elkaar. hebben nu 3 kinderen en zijn getrouwd ;)

    Captivity schreef:
    De mensen van mijn oppas adres zijn al vanaf hun 13tiende bij elkaar. hebben nu 3 kinderen en zijn getrouwd ;)

    Awhw, zulke verhalen vind ik echt geweldig :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    JBM schreef:
    Ja hoor, daar geloof ik wel in. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen idee. Ik dacht dat ik mijn ware liefde had ontmoet, maar toch niet.. Ach, alles op z'n tijd. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    CandyKiss schreef:
    Ik geloof niet in de ware.
    Maar ik kan wel geloven dat je iemand altijd graag blijft zien, maar dat het dan ook perse de ware is...
    + Ik denk dat het wel kan,, als de liefde maar blijft (:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik geloof daar wel in, maar mensen op hun 15/16e geloven te snel dat iemand de ware is. Ik ben echt dolverliefd op mijn huidige vriendje, maar dat gaat ook ooit over.


    It's time to be happy again.

    Ik geloof in de ware liefde want ik zelf heb de ware liefde gevonden geloof ik.


    Keep on smiling

    Ja, maar dat is heel zeldzaam denk ik, aangezien je op die leeftijd voortdurend veranderd. Nog sneller dan als je volwassen bent, omdat je jezelf nog aan het vormen bent.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Purity schreef:
    Ik geloof daar wel in, maar mensen op hun 15/16e geloven te snel dat iemand de ware is. Ik ben echt dolverliefd op mijn huidige vriendje, maar dat gaat ook ooit over.

    Misschien gaat het niet over :o Je weet maar nooit. Ik denk echt dat er eens kans bestaat dat het kan blijven. Uit eigen ervaring maak ik dat op dan :x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jah, volgens mij wel.

    Strobelight schreef:
    De ware bestaat niet. Of ware liefde haha dx


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    de wonderen zijn de wereld nog niet uit ^^

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Misschien gaat het niet over :o Je weet maar nooit. Ik denk echt dat er eens kans bestaat dat het kan blijven. Uit eigen ervaring maak ik dat op dan :x


    Hmm ja, misschien ook wel niet, we zullen wel zien! Maar ik ben 16. Ik heb nog een heel leven voor me. Hoewel ik stiekem moet bekennen dat ik wel eens fantaseer hoe we zouden zijn als we een gezinnetje zijn...
    :$


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    (...)

    Hmm ja, misschien ook wel niet, we zullen wel zien! Maar ik ben 16. Ik heb nog een heel leven voor me. Hoewel ik stiekem moet bekennen dat ik wel eens fantaseer hoe we zouden zijn als we een gezinnetje zijn...
    :$

    Haha ja, dat doe ik ook weleens. Je weet nooit hoe het afloopt. Misschien zijn jullie wel zo gek op elkaar dat jullie altijd bij elkaar blijven :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.