• Gossip Girl storie leuk vinden. Want ik heb omin veel zin om er één te schrijven. Ik heb nog geen verhaallijn maar ach. Natuurlijk bedenk ik mijn eigen personages.
    Maar lijkt jullie dat leuk?
    En zal ik de gewone personages er ook in houden?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kijk geen gossip girl, dus ik weet niet waar het over gaat? ;o
    maar als je veel zin hebt om er een te schrijven meot je dat gewoon doen.:9~


    Smiling but close to tears.

    Ik kijk het niet dus 'k zou niet kunnen volgen,m aar er zullen er vast wel zijn ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    DVilla schreef:
    Ik kijk geen gossip girl, dus ik weet niet waar het over gaat? ;o
    maar als je veel zin hebt om er een te schrijven meot je dat gewoon doen.:9~

    Je hebt wel gelijk maar toch het is ook wel leuk als mensen het een beetje leuk vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jaaa man. Dat is gewoon ge-wel-dig _O_


    SLOAN.

    Jaman! Ik hou van Gossip Girl en ik haat het dat dat derde seizoen nog altijd niet uit is. (cat)
    En ik vind wel dat je misschien best de hoofdpersonage's erin houdt, dus Blair, Nate, Serena, Dan en Chuck. :9~


    All was well.

    NYC schreef:
    (...)
    Je hebt wel gelijk maar toch het is ook wel leuk als mensen het een beetje leuk vinden.


    Ik zou hem wel lezen hoooooor.:9~
    ookal ken ik het niet haha.


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    (...)

    Ik zou hem wel lezen hoooooor.:9~
    ookal ken ik het niet haha.

    Hahaha mooi :9~ Dan moet je de boeken eens gaan lezen die zijn zo adorable.

    @Lize
    Hahaha inderdaad ik wil alle seizoenen op DVD :9~
    Ja en zoiets dacht ik dus ook al. Haha ik vind Chuck zo geniaal maarja Natie is een cutie :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De boeken zijn geweldig ;3 @ GG lovers, in september komt een nieuw deel uit over blair chuck enz. Ik heb gehoord dat Blair en Nate dan bij elkaar komen weer ofzo ;x


    SLOAN.

    Cuidador schreef:
    Jaaa man. Dat is gewoon ge-wel-dig _O_

    Mooooi :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cuidador schreef:
    De boeken zijn geweldig ;3 @ GG lovers, in september komt een nieuw deel uit over blair chuck enz. Ik heb gehoord dat Blair en Nate dan bij elkaar komen weer ofzo ;x

    Aaaah ik kan nu al niet meer wachten :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cuidador schreef:
    De boeken zijn geweldig ;3 @ GG lovers, in september komt een nieuw deel uit over blair chuck enz. Ik heb gehoord dat Blair en Nate dan bij elkaar komen weer ofzo ;x

    September pas? D:
    Ik weet al wat er gaat gebeuren een beetje. (nerd)


    All was well.

    JA JA JA JA DOEN DOEN DOEN DOEN!
    ik ben echt enorm gg-verslaafd! maar met je eigen personages wordt ie nog leuker denk ik, hihi.


    It's time to be happy again.

    perleblanche schreef:
    JA JA JA JA DOEN DOEN DOEN DOEN!
    ik ben echt enorm gg-verslaafd! maar met je eigen personages wordt ie nog leuker denk ik, hihi.

    Hihi ik ga het maar gewoon doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    CHUCK! CHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had ook al zo'n idee n gedachten maar dan zonder nieuwe personages.Ik laat de oude personages dan gewoon nieuwe avonturen beleven.:Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.