• Aangezien ik teveel vrije tijd heb op het moment wil ik weer wat gaan lezen op Quizlet. Ik heb wel een aantal eisen;

    -Goed Nederlands.
    -Leestekens.
    -Geen smilies.
    -Geen ze komt aanlopen, worden verliefd, en zijn nog lang en gelukkig verhalen.
    -Ik-vorm.
    -Minstens 30 hoofdstukken.

    Geen:
    -Tokio Hotel.
    -Wolfpack dingen.
    -Justin Pieper.

    Wel:
    -Volturi.
    -Orginele Twilight verhalen.
    -All time low verhalen.
    -Verhalen over acteurs uit twilight.
    -Draco Malfoy verhalen.
    -Eventueel voetbal verhalen (meeste ken ik al).

    Dus ken jij een verhaal of heb jij zo'n verhaal vertel het me.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    False engagement | Diego Forlán |
    Sammi werkt bij het vliegveld. Duizenden mensen komen op een dag langs, inclusief beroemdheden. Wanneer op een dag een man langskomt doet hij heel merkwaardig. Wanneer hij bewusteloos neervalt schiet Sammi hem te hulp en brengt hem naar een ziekenhuis.

    Zijn familie komt hem al snel opzoeken. De man was aan het wachten op zijn verloofde, die dezelfde dag zijn familie zou ontmoeten. Sammi zegt dat zíj de verloofde is. Ze heeft er spijt van en heeft geen idee waarom ze het heeft gezegt. De man lijd aan geheugenverlies en denkt dan ook dat zíj zijn echte verloofde is. Maar wanneer Sammi zijn broer, Diego Forlán, topspeler van Uruguay ontmoet is ze compleet verliefd

    Voor de rest heb ik nog 4 horrorverhalen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Make a wish. -Jasper Hale.

    Als Lilly verhuisd naar Forks, hoopt ze een nieuw leven te kunnen beginnen, en haar oude leven voorgoed af te sluiten. Als dit tegen blijkt te vallen, ziet ze haar leven niet meer zitten. Ze wil onzichtbaar worden. Bij een vallende ster wenst ze onzichtbaar te worden. Maar wat als dit ook blijkt te gebeuren? Hoe leuk is onzichtbaar zijn, als je niet meer weet hoe alles weer normaal word? Als ze op school de perfecte familie Cullen ontmoet, begint ze deze te haten. Maar wat als de mysterieuze Jasper Hale haar enige redding blijkt te zijn, is hij hiertoe bereid?


    -heeft tot nu toe 37 hoofdstukken. (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 15:16 ]

    Ik heb met al mijn stories opgeteld nog geen 30 hoofdstukken. (huil)


    Stop existing and start living.

    Justin Pieper!!
    Whaha!~
    sorry dat moest er even uitxD

    ...minstens 30 hoofdstukken?
    Dan moet ik nog een hele tijd schrijven, haha. Ik heb maar één story met meer dan 30 hoofdstukken, en dat is een ''wolfpack-story''.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Romantiek bij Schemering (Jasper Hale & Alice Cullen)

    Edit:

    Liefde, passie, lust.
    Het leven is zo eenvoudig nog niet als vampier. Je bent gedoemd je hele leven te verlangen naar menselijk bloed. De geur van vers, menselijk bloed maakt een vampier zo hongerig als het maar kan. Als je dan ook nog is een vegetariër besluit te worden, wordt je leven al helemaal gecompliceerd. Maar wat zou je verlangen naar menselijk bloed kunnen verminderen? Juist, liefde. Liefde, passie, lust, alles wat erbij komt kijken.
    Alice Cullen en Jasper Hale weten dit maar al te goed. Hun verlangen naar menselijk bloed is groot, en het bloed van beesten is niet bevredigend genoeg. Zij vullen deze bevrediging op door hun liefde. Beweerd wordt dat vampiers geen ziel hebben. Met deze liefde bewijzen Alice en Jasper het tegendeel.

    Liefde is grenzeloos, ook voor vampiers.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 17:28 ]


    Life is hard and then we die

    Ik heb 1 verhaal met meer dan 30 hoofstukken. Maar ik denk dat je die al kent.

    How His Passion Faded Away ~ Fernando Torres
    De pas achttienjarige Alexandra Roos woont al jaren met haar familie naast één van de nieuwe stadiums van Zuid- Afrika waar het WK van 2010 gehouden word. Zelf is ze niet bepaald een fan van het voetbal en haat het dat het stadium vlakbij haar gehouden word vanwege al het lawaai die de fans maken. Alexandra en haar familie verhuren kamers. En het is extra druk rond het WK. Vele fans van allerlei mensen komen naar hun huis toe en overnachten daar. Alexandra helpt met het schoonmaken en het koken. Omdat anders haar moeder het te druk zou hebben. Een paar dagen voor het WK gaat er weer eens iemand weg, op weg naar het stadium waar hij moet zijn. Het lijkt haar een gewone fan. Maar het blijkt de lang verloren voetballer Fernando uit Spanje te zijn. Hij is al jaren verdwenen. Alexandra weet dat niet. Maar ze komt erachter doordat hij een dagboek heeft achtergelaten in de kamer. En hij verteld zijn verhaal. Hoe hij is verbannen. Hoe hij is weggelopen om achter zijn grote liefde aan te gaan. Hoe hij daarna is vernederd en achtergelaten. En hoe hij zijn comeback wil gaan maken bij het WK 2010. Alexandra voelt zich samen met hem. Ze voelt zich zoals hij zich heeft gevoeld. En heeft de neiging hem op te zoeken en zijn comeback te zien maken.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 17:26 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2021 - 23:09 ]

    begin lijkt heel erg op gewone twilight, daarna wordt het heeeeeeeeeeeel anders. wolfpack komt er wel in voor. maar eigenlijk niet zo heeeel erg veel. meeste jacob, seth en brady. de rest draait het om de cullens en liz en beau

    Mythic love. (staat gwn op mijn account)


    Elizabeth Swift en Beau Grey zijn al hun hele leven best friends. Als allebei hun moeders vreemd blijken te gaan verhuizen ze met hun vaders mee naar Forks waar die een nieuwe start willen maken. Al snel wordt Elizabeth verliefd op een mystirieuze jongen (die haar haat) en blijkt Jacob Black een crush op haar te hebben. Als Jacob Beau ontmoet worden ze snel verliefd maar wat als Elizabeth haar droomjongen krijgt en de strijd tussen 2 clans van mythische wezens weer drijgt op te laaien en Elizabeth en Beau opeens aardsvijanden zijn en elkaar niet meer mogen zien?
    Zou hun vrienschap standhouden en de strijd ophouden?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 21:45 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb wel een verhaal over onbekende personen (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er ééntje over Cristiano Ronaldo -ik weet niet of je die leuk vind- en één van Cesc Fabregas; maar daar heb ik nog geen dertig hoofdstukken xp


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    AnoukCullen schreef:
    begin lijkt heel erg op gewone twilight, daarna wordt het heeeeeeeeeeeel anders. wolfpack komt er wel in voor. maar eigenlijk niet zo heeeel erg veel. meeste jacob, seth en brady. de rest draait het om de cullens en liz en beau

    Mythic love. (staat gwn op mijn account)


    Elizabeth Swift en Beau Grey zijn al hun hele leven best friends. Als allebei hun moeders vreemd blijken te gaan verhuizen ze met hun vaders mee naar Forks waar die een nieuwe start willen maken. Al snel wordt Elizabeth verliefd op een mystirieuze jongen (die haar haat) en blijkt Jacob Black een crush op haar te hebben. Als Jacob Beau ontmoet worden ze snel verliefd maar wat als Elizabeth haar droomjongen krijgt en de strijd tussen 2 clans van mythische wezens weer drijgt op te laaien en Elizabeth en Beau opeens aardsvijanden zijn en elkaar niet meer mogen zien?
    Zou hun vrienschap standhouden en de strijd ophouden?


    owja 57 hoofdstukken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb er één over Twilight?

    Klikko


    Ook een over Jacob Black maar die wil je vast niet


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    De vrouw van de draak.

    Genoeg hoofdstukken (baby).

    Odessa DeLucero is getrouwd met het staatshoofd van haar land: Ramon DeLucero. Hij leidt met harde hand een verscheurd land dat dreigt ineen te storten: de economie gaat achteruit en continue dreigt er een staatsgreep. Buiten het weten van haar man ontvangt Odessa onbekende liefdesbrieven. Het geeft haar koude huwelijk enigszins weer licht. Als haar man achter de brieven komt is hij buiten zichzelf van woede. De afzender smeekt om een ontmoeting, maar het escaleert: ze wordt meegenomen naar het ondergrondse hoofdkwartier van de beruchte rebellen. Nu staat Odessa DeLucero niet langer buiten het gevaarlijke spel dat politiek heet. Ze zit er middenin.


    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 18:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb voetbalverhalen oa Robin van Persie, Fernando Torres, Cesc Fabregas etc.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus