• Hayooo iedereen!
    Omdat de moderators hier willen weten hoe jullie ons mod team zien, hebben wij een vragenlijst voor jullie gemaakt. Je mag die invullen als je tijd hebt en helpt ons daar heel hard mee! ^^
    Als jij deze lijst invult met jouw echte mening, kunnen wij de crew beter maken en het ook heel wat prettiger voor jullie maken.

    Niet afhaken!
    Wees niet bang dat die ene mod waarover je het hebt je nooit meer een blik waardig gunt. Alles gebeurd anoniem.

    Wees trouwens eerlijk, aan leugens hebben we niets!

    En dan hebben we hier de fameuze lijst waar ik over praatte:
    (Niet alles moet ingevuld worden, vul in wat jij wil delen. ^^)


    Beste mod op quizlet en waarom:

    Slechte mod op quizlet en waarom:

    Welke moderators zijn volgens jou, zonder (geldige) reden, te weinig online?

    Punten van verbetering:

    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:

    Wat vind je van de mods qua teamverband? Beter/slechter als eerst en waarom? Waar ligt dat aan denk je?

    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:

    Heb je misschien ideeën om alle moderators wat meer te laten doen?

    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:


    Deze lijst mag verstuurd worden per PB naar PUKKELxDING.
    Zij zal ons de beoordelingen geven, zonder jouw naam erbij.

    Jups, sommigen hebben al eens eerder een verkorte versie ingevuld, maar hou er rekening mee dat er nieuwe mods zijn die ook graag eens beoordeeld worden! :Y)

    Ik hoop dat jullie willen helpen!

    Groetjes,
    Nyx en de andere moderators van Quizlet.


    Let the Night embrace you

    Ga ik invullen
    -wrijft geniepig in handen-
    Neejoh, ik ben altijd zo eerlijk als wat. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als ik het goed heb hebben we dit ding al eens ingevuld of een soort gelijk invulformulier? En eerlijk gezegd heb ik geen zin om hem nog eens in te vullen, want toen ik de vorige had ingevuld heb ik ook geen enkele verbetering gemerkt. Sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Als ik het goed heb hebben we dit ding al eens ingevuld of een soort gelijk invulformulier? En eerlijk gezegd heb ik geen zin om hem nog eens in te vullen, want toen ik de vorige had ingevuld heb ik ook geen enkele verbetering gemerkt. Sorry.

    Daarom ook:
    Jups, sommigen hebben al eens eerder een verkorte versie ingevuld, maar hou er rekening mee dat er nieuwe mods zijn die ook graag eens beoordeeld worden!

    Dus dan kun je misschien alleen de nieuwe mods, waaronder ik, beoordelen? (flower)

    Stel je schrijft over één moderator iets heel slechts, maar het is wel jou mening..krijgt die moderator dan te horen wie dat zei?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    RodeRobijn schreef:
    Stel je schrijft over één moderator iets heel slechts, maar het is wel jou mening..krijgt die moderator dan te horen wie dat zei?

    Nee, het is anoniem (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    RodeRobijn schreef:
    Stel je schrijft over één moderator iets heel slechts, maar het is wel jou mening..krijgt die moderator dan te horen wie dat zei?

    Nee, de naam van de users wordt niet vernoemd, dus wij krijgen niet te zien wie er wat slechts over bepaalde mods zegt. :Y)

    Ingevuld & verstuurd :')


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga hem direct invullen. c:

    Om het extra anoniem te maken verwijder ik jullie berichtjes direct nadat ik ze ontvangen heb ;)


    Life is hard and then we die

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dus dan kun je misschien alleen de nieuwe mods, waaronder ik, beoordelen? (flower)[/i]

    Ach ik merk niet veel van de nieuwe mods, omdat ik weinig op Quizlet ben invergelijking met de afgelopen jaren. Dus ach ik zou niet weten of jullie je werk goed doen maar jouw kennende vast wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wacht met smart :)


    Life is hard and then we die

    Misschien dan die goede oude truc > Wie 'm invult, krijgt een koekje? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kassiewijle schreef:
    Misschien dan die goede oude truc > Wie 'm invult, krijgt een koekje? (cat)

    Hahaha, ik ga hem invullen. (krul)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hahaha, ik ga hem invullen. (krul)

    Nu ineens wel he! Koekiemonster (nerd)

    Ingevuld!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?