ik vind dat we best op de vuvuzela's mogen blazen, maar alleen bij een goal ofzo ;p want iedereen blaast gewoon. En na een wedstrijd vind ik dat ze niet veel later nog op die dingen moeten gaan blazen. Maximaal 3 uur na de wedstrijd. maar niet meer.
zoiets zou ik zeggen. Want vuvuzela's zijn best leuk, maar heel irritant als je ze de hele tijd hoort.
Gedeeltelijk. Ik vind dat ze tíjdens het voetbal juist níet verboden zouden moeten zijn, maar erbuiten. Ik vond het vervelend als mensen gewoon buiten zaten en op die dingen gingen zitten blazen zonder dat het voetbal was. ¬¬
Mss maar voor een bepaalde tijd en niet de hele wedstrijd?
Ik weet het eigelijk niet, ik heb er persoonlijk geen last van.
We zouden het aan de spelers zelf moeten vragen, want wat hun vinden in belangrijker dan wat wij ervan vinden
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
Scandal schreef:
Ik vind alleen tijdens een wedstrijd en tot een bepaald uur na de wedstrijd.
Er werd veel te veel onnodig gebruik van gemaakt. Hoeveel heb ik wel niet gelezen dat er zo'n ding in iemand zijn kont is gepropt.
Aan het einde van de wedstrijd zou ik ze niet verbieden. Misschien wel bij het begin, aangezien mensen dan wel gewoon naar het voetbal willen kijken maar aan het einde zou ik het wel toelaten, dan kunnen ze wat stoom vuvuzula afblazen n.n