• Ik/Broertje/Zus respecteren mn pa niet zo erg
    Omda die zo vaak weg is voor werk en hobby.
    Dat werk daar respeteer ik hem wel mee en dat die dan pas om 7 uur thuis is maakt me niet veel uit.
    Maar dan heeft ie nog zn hobby.
    En daardoor is ie bijna elk weekend weg en zie ik hem dan nie zo lang omda die dan heeel laat thuis is.
    of hij gaat dan na het eten naar zn vrienden.
    Dus ik zie hem super weinig
    en dan vind die het dat we hem te weinig respecteren.

    Is dat raar?

    Dat vroeg ik me af


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik weet het niet, maar een vriendin van me heeft een vader die zwaar aan de alcohol en wiet zit en constant loopt te schreeuwen: 'Respecteer mij.' Waarom? vraag je je dan af.

    Mijn pa was vaak een maand of meer weg, herinner ik nog uit mijn jeugd. Achteraf gezien heeft hij die tijd goed benut om een nieuwe vriendin en uiteindelijk vrouw te zoeken. Daar heb ik nu weinig respect voor.

    - Volksfeind.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 19:51 ]

    ik heb hetzelfde :)
    mijn vader heeft precies hetzelfde ritme.
    opstaan, 6 uur
    eten,
    klaarmaken,
    naar zijn werk:
    tot 5 uur werken,
    thuis:
    eten
    slapen op de bank
    weg.
    en dan zie ik hem rond half 10 weer omdat hij dan zijn boterhammen smeert voor de volgende dag.
    en dan zie ik hem niet meer :)

    dus ik zie mijn vader ook best weinig :)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 19:51 ]

    Nouja, de hobby van je vader zou niet zozeer invloed moeten hebben op je respect voor hem.. Misschien moet je een keer tegen hem zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij zo vaak weg is?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    uhm.. respect is eeen groot woord -voor mij dan-

    maar ik zie mijn vader ook niet zo vaak, doordat ik het druk heb, en hij ook. (Zelfde bij mijn moeder/broer en zusjes) maar ik vind ze toch knap met wat zij doen. En misschien klinkt het dom, maar aan de ene kant vind ik mijn familie heel bijzonder. (Ik zit op vooropleiding dans, mijn ene zusje speelt harp en viool *best wel heel erg goed*, mijn andere zusje zit op het concervatorium, en mijn broer wil slagwerker worden, maar hij heeft het gewoon druk met school. En dan ben ik best wel trots op mijn ouders, dat ze het geld bij elkaar sprokkelen, en dat ze nog steeds voor ons blijven zorgen enzo. Misschien klinkt het dom, maar als ik er zo over nadenk, mag ik trots zijn dat ik bij dit gezin hoor. En natuurlijk hebben we soms ruzies, maar dat is normaal enzo.

    En ik denk dat je je vader gewoon er een keer op moet aanspreken dat je het niet zo tof vind, maar die man moet je niet in de weg lopen voor als hij dat leuk vind. Hij moet er alleen niet te veel in overdrijven (:
    in ieder geval, veel succes nog! (:

    ik ga niet zeggen dat het raar is.
    want ik persoonlijk heb oook een vader die ik maar om de week zie en dan aleen safonds een half uurtje.
    maar ik heb er geen problemen mee.
    ik heb hem nu al 3 weken neit gezien. en nu ga ik ook nog eens 3 ween weg met mijn moeder, en zie ik hem dus 6 weken niet.
    ik heb er geen probeemn mee omdat ik gewoon bijna geen band heb met mijn vader.
    van jou kan ik het wel begrijpen.
    als jij wle een goede bad heb met je vader is het heel normaal dat je het niet leuk vind dat je ehm zo wienig ziet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Outlaw schreef:
    Nouja, de hobby van je vader zou niet zozeer invloed moeten hebben op je respect voor hem.. Misschien moet je een keer tegen hem zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij zo vaak weg is?

    We zeggen het super vaak
    Kan hem niet boeien
    en hij gedraagt zich niet eens als vader, het boeit hem niet eens wat we doen
    vraagt nooit naar school


    the world is filled with people that we dont understand