• Heb ik dus een vraagje over.
    Normaal gezien begin ik met mijn pil te nemen de zaterdag en moet ik dus stoppen de vrijdag. Vorige maand, weet niet hoe het komt, maar dan heb ik hem de vrijdag beginnen nemen en moest dus stoppen de donderdag. Nu zou ik hem graag weer de zaterdag nemen omdat dat erg handig was. Ik stopte de vrijdag, was nog niet ongesteld tijdens het weekend, en werd dus de maandag ongesteld. Maar weet iemand of ik nu meer kans heb om zwanger te raken of hoe lang ik extra voorzorgen (condoom) zou moeten nemen?

    (Moest dus normaal deze vrijdag beginnen met de pil, maar ben pas zaterdag begonnen om het weer zoals vroeger te hebben. Ik heb dus één dag over geslagen.)

    x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Is niet erg aangezien je dan toch nog ongesteld ben en er geen eitje is vrij gekomen. Als je twijfelt zal je van zaterdag tot zaterdag een condoom kunnen gebruiken


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zolang je maar wel gewoon je stop periode behoudt en niet doorslikt is het goed.
    En in je verhaal heb je het niet over 'seks' dus je kan sowieso dan niet zwanger zijn..
    Ik zit ook aan de pil en ik slik hem ook op een zaterdag.
    Zolang je maar wel gewoon stopt om ongesteld te worden is alles nog inorde


    do you believe in fairy tales? =3

    De pil, werkt 7 dagen na de laatste pil nog. aangezien je nu 1 dag te laat bent. zal ik als ik jou was toch nog 2 a 3 weken de pil slikken. voordat je het weer onveilig(zonder condoom) doet. maar die keuze ligt bij jou ;)

    Zoals Captivity zegt

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 18:57 ]


    Keep on smiling

    Captivity schreef:
    De pil, werkt 7 dagen na de laatste pil nog. aangezien je nu 1 dag te laat bent. zal ik als ik jou was toch nog 2 a 3 weken de pil slikken. voordat je het weer onveilig(zonder condoom) doet. maar die keuze ligt bij jou ;)

    Maar als ik nu seks zou hebben en ik blijf de pil daarachter doornemen. Wordt dat eitje toch weer afgebroken? Of ben ik verkeerd?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Captivity schreef:
    De pil, werkt 7 dagen na de laatste pil nog. aangezien je nu 1 dag te laat bent. zal ik als ik jou was toch nog 2 a 3 weken de pil slikken. voordat je het weer onveilig(zonder condoom) doet. maar die keuze ligt bij jou ;)
    1 weekje is genoeg :] dus 2 a 3 weken hoeft niet :]
    Miss heb jij een andere pil, dus ik weet niet :/

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 18:59 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zou je niet gewoon eens bellen naar jou huisarts?


    Keep on smiling

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)1 weekje is genoeg :] dus 2 a 3 weken hoeft niet :]
    Miss heb jij een andere pil, dus ik weet niet :/

    Ik heb Yasminelle. Iemand die deze ook neemt? En ik dacht ook 1 weekje, aan de hand van dat boekje die erbij zat. Maar dat was totaal niet duidelijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Undesirable schreef:
    (...)
    Ik heb Yasminelle. Iemand die deze ook neemt? En ik dacht ook 1 weekje, aan de hand van dat boekje die erbij zat. Maar dat was totaal niet duidelijk.
    Hmm, ja das wel wat anders dan ik. Ik zou het boekje nog een keer doorlezen en anders aan je moeder vragen(ja, tis misschien beschamend maar zij heeft er ook verstand van).


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Hmm, ja das wel wat anders dan ik. Ik zou het boekje nog een keer doorlezen en anders aan je moeder vragen(ja, tis misschien beschamend maar zij heeft er ook verstand van).

    Ik heb het haar al gevraagd en ze zou het zelf niet weten zei ze. Dus daar ben ik ook niet veel mee..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Undesirable schreef:
    (...)
    Ik heb Yasminelle. Iemand die deze ook neemt? En ik dacht ook 1 weekje, aan de hand van dat boekje die erbij zat. Maar dat was totaal niet duidelijk.


    Ik ben lekker apothekers-assistente en de maak :Y)
    Het maakt echt totaaal geen verschil Je kan gewoon dagen verschuiven als je dat wilt zonder dat het iets uit maakt. Maar neem de pil niet meer dan 4 dagen eerder of later tegelijk, dan moet je wel gaan uitkijken.
    Dus bij jou maakt het dus echt niets uit. Neem hem de volgende keer gewoon weer op de dag dat je wilt.


    Your make-up is terrible

    Undesirable schreef:
    (...)
    Ik heb Yasminelle. Iemand die deze ook neemt? En ik dacht ook 1 weekje, aan de hand van dat boekje die erbij zat. Maar dat was totaal niet duidelijk.


    ik heb mircrogyon ofzoiets xd

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben lekker apothekers-assistente en de maak :Y)
    Het maakt echt totaaal geen verschil Je kan gewoon dagen verschuiven als je dat wilt zonder dat het iets uit maakt. Maar neem de pil niet meer dan 4 dagen eerder of later tegelijk, dan moet je wel gaan uitkijken.
    Dus bij jou maakt het dus echt niets uit. Neem hem de volgende keer gewoon weer op de dag dat je wilt.

    Dus het maakt niet uit dat ik één dag in feite 'te laat' was met hem te nemen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Undesirable schreef:
    (...)
    Dus het maakt niet uit dat ik één dag in feite 'te laat' was met hem te nemen?


    Nee, helemaal niet. Alles wat in het boekje staat, is een beetje overdreven voor wat extra veiligheid eigenlijk.
    Soms willen mensen wel eens hun menstruatie wat verschuiven en dan nemen ze pil gewoon een paar dagen later of eerder. Het maakt echt helemaal niets uit, als het er maar niet meer dan 4 zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, helemaal niet. Alles wat in het boekje staat, is een beetje overdreven voor wat extra veiligheid eigenlijk.
    Soms willen mensen wel eens hun menstruatie wat verschuiven en dan nemen ze pil gewoon een paar dagen later of eerder. Het maakt echt helemaal niets uit, als het er maar niet meer dan 4 zijn.

    Oh, okee. Dankjewel!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right