• Ik kan het me niet meer precies herinneren, maar het ging over Jean. -sigh- :Y) Dit weet ik wel nog:

    Op een gegeven moment wou ik een soort van doolhof binnen gaan en toen kwam Jean met zijn broertje naar buiten. En ik vroeg aan hem of dat zijn broertje was en hij zei nee, want eigenlijk mocht je naar die plaats geen familie meenemen.

    Maar ik ging hen van heel dicht bekijken en toen hield ik zijn hoofd vast (Jamjam) en ze zagen er echt preciés hetzelfde uit. Dezelfde neus, mond, kin, jeweetwel. :Y)

    En toen ineens zei zijn kleine broertje 'Is dit dat meisje dat je zo leuk vind?' en toen ging Jean stamelen en hij werd rood en hij ging snel over op een ander onderwerp en dat was heel lief. En toen gingen ik en Jean samen die doolhof in en we kwamen voorbij allemaal slaapzalen en hij lag bij mij op de slaapzaal.

    En voor de rest kan ik het me niet bepaald meer herinneren. (nerd) Maar we hebben alleszins niet gezoent. D:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 16:39 ]


    All was well.

    Awhh :3 (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaaa, klinkt stukken beter dan mijn droom :9~


    Travel far enough, you'll meet yourself

    GreenMoon schreef:
    Hahaaa, klinkt stukken beter dan mijn droom :9~

    Hoe ging jouw droom dan? :9~


    All was well.

    Ik droomde vannacht ZÓ eng.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oeh, das schattig. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Wow, best gaaf. De Jean uit je username? x]

    Ik had vannacht een ubervreemde droom. Ik ging met mijn denkbeeldige vriend een boswandeling maken en dingen doen die stelletjes doen (hand vasthouden, zoenen etc) en kennelijk had iemand bij mij op school dat gefilmd en wilde mij ermee chanteren. En ik had hem gezegd: zet het maar op youtube, het boeit me geen flikker.

    Nog meer bewijs dat ik geen persoon ben om te chanteren :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Wow, best gaaf. De Jean uit je username? x]

    Ik had vannacht een ubervreemde droom. Ik ging met mijn denkbeeldige vriend een boswandeling maken en dingen doen die stelletjes doen (hand vasthouden, zoenen etc) en kennelijk had iemand bij mij op school dat gefilmd en wilde mij ermee chanteren. En ik had hem gezegd: zet het maar op youtube, het boeit me geen flikker.

    Nog meer bewijs dat ik geen persoon ben om te chanteren :'D

    Ja, de Jean uit mijn username. _O_
    Ik zal jou nooit proberen te chanteren, haha.


    All was well.

    Aaaaaaaaaaahwwww.
    En Lize, ik ging vandaag kajakken, en die instucteur.... HOLY SHIT.
    Dat was een soort Jean maar dan met bruin haar, nom nom nom.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jij hebt echt lauwe dromen men :9~


    we've only said goodbye with words

    20Afellay schreef:
    Jij hebt echt lauwe dromen men :9~

    Ja man, ik krijg bezoek van allerlei celebs! :9~

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 19:20 ]


    All was well.