Dat vind ik echt zo'n mooie film. En één van mijn lievelingsactrices speelt de hoofdrol. Eerst stond ik echt sceptisch tegenover van die Franse en Duitse films, maar na deze ben ik ze steeds meer beginnen kijken en sommigen zijn duizend keer mooier als die Hollywood films.
JBM schreef:
(...) Oké, nu wil ik een foto van jou zien!
Haha, nou, zo erg lijk ik niet op haar hoor - vind ik dan X'D - Alleen mijn ogen vind ik lijken Maargoed, misschien zag ze bepaalde trekjes ofzo, I dunno. Bij sommige mensen moet je gewoon heel de tijd aan een bepaald persoon denken zonder dat hij of zij heel erg op diegene lijkt (tenminste, dat heb ik dan soms ).
Haha, nou, zo erg lijk ik niet op haar hoor - vind ik dan X'D - Alleen mijn ogen vind ik lijken Maargoed, misschien zag ze bepaalde trekjes ofzo, I dunno. Bij sommige mensen moet je gewoon heel de tijd aan een bepaald persoon denken zonder dat hij of zij heel erg op diegene lijkt (tenminste, dat heb ik dan soms ).
Ja, dat heb ik ook soms. En dan zeg ik; 'Hé, vind je niet dat die daar op ... lijkt?' en dan gaan zij van; 'Uh, nee?' Maar ik vind dat van wel.
JBM schreef:
(...) Ja, dat heb ik ook soms. En dan zeg ik; 'Hé, vind je niet dat die daar op ... lijkt?' en dan gaan zij van; 'Uh, nee?' Maar ik vind dat van wel.
Uhu, me too. Zal zij ook wel gehad hebben (: Maar ik krijg vaker van dat soort vage dingen over me heen, haha X'D. Dan vraagt iemand bv. of ik Turks ben, en iemand anders vroeg weer of ik Russisch/Pools was. En Frans ook wel eens, volgens mij. Naja, het zal wel. Ik zie er gewoon internationaal uit ofzo
Uhu, me too. Zal zij ook wel gehad hebben (: Maar ik krijg vaker van dat soort vage dingen over me heen, haha X'D. Dan vraagt iemand bv. of ik Turks ben, en iemand anders vroeg weer of ik Russisch/Pools was. En Frans ook wel eens, volgens mij. Naja, het zal wel. Ik zie er gewoon internationaal uit ofzo