• Dat vind ik echt zo'n mooie film. En één van mijn lievelingsactrices speelt de hoofdrol. Eerst stond ik echt sceptisch tegenover van die Franse en Duitse films, maar na deze ben ik ze steeds meer beginnen kijken en sommigen zijn duizend keer mooier als die Hollywood films. :9~

    Le fabuleux destin d'Amélie Poulain.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 17:11 ]


    All was well.

    Bij Frans hadden we een heel hoofdstuk over Audrey Tautou xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    JBM schreef:
    (...)
    Oké, nu wil ik een foto van jou zien! (nerd)


    Haha, nou, zo erg lijk ik niet op haar hoor - vind ik dan X'D - Alleen mijn ogen vind ik lijken :Y) Maargoed, misschien zag ze bepaalde trekjes ofzo, I dunno. Bij sommige mensen moet je gewoon heel de tijd aan een bepaald persoon denken zonder dat hij of zij heel erg op diegene lijkt (tenminste, dat heb ik dan soms :Y)).

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 17:35 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Crayon schreef:
    (...)

    Haha, nou, zo erg lijk ik niet op haar hoor - vind ik dan X'D - Alleen mijn ogen vind ik lijken :Y) Maargoed, misschien zag ze bepaalde trekjes ofzo, I dunno. Bij sommige mensen moet je gewoon heel de tijd aan een bepaald persoon denken zonder dat hij of zij heel erg op diegene lijkt (tenminste, dat heb ik dan soms :Y)).

    Ja, dat heb ik ook soms. En dan zeg ik; 'Hé, vind je niet dat die daar op ... lijkt?' en dan gaan zij van; 'Uh, nee?' Maar ik vind dat van wel. :Y)


    All was well.

    Psychic schreef:
    Ik heb die film op school gezien. Vond 'm niet heel erg leuk ofzo.


    Some people make the world special just by being in it

    Taken schreef:
    Bij Frans hadden we een heel hoofdstuk over Audrey Tautou xD


    methode grandes lignes? ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    JBM schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik ook soms. En dan zeg ik; 'Hé, vind je niet dat die daar op ... lijkt?' en dan gaan zij van; 'Uh, nee?' Maar ik vind dat van wel. :Y)


    Uhu, me too. Zal zij ook wel gehad hebben (: Maar ik krijg vaker van dat soort vage dingen over me heen, haha X'D. Dan vraagt iemand bv. of ik Turks ben, en iemand anders vroeg weer of ik Russisch/Pools was. En Frans ook wel eens, volgens mij. Naja, het zal wel. Ik zie er gewoon internationaal uit ofzo (nerd)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 17:41 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Crayon schreef:
    (...)

    Uhu, me too. Zal zij ook wel gehad hebben (: Maar ik krijg vaker van dat soort vage dingen over me heen, haha X'D. Dan vraagt iemand bv. of ik Turks ben, en iemand anders vroeg weer of ik Russisch/Pools was. En Frans ook wel eens, volgens mij. Naja, het zal wel. Ik zie er gewoon internationaal uit ofzo (nerd)

    Haha, jij hebt een internationale look! (krul)


    All was well.

    Wel even On-Topic blijven :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    En op mijn beurt wist ik weer dat dit topic van jou was (cat)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Op school gezien in klas 2, vond 'm niet echt geweldig maar ook niet slecht :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Psychic schreef:
    Ik heb die film op school gezien. Vond 'm niet heel erg leuk ofzo.

    alleen dan heb ik hem thuis gezien :')

    ik vond en vind die muziek trouwens wel heeel erg mooi! :3