• Mijn moeder denkt ineens dat ze bepaalde kledingstukken van mij aan mag.. Ik heb één keer gezegd dat ze een vestje mocht hebben.. - Als je één vinger geeft, pakt ze gelijk de hele hand o_O. Ik heb net wat nieuws gekocht en wat doet ze? Ze houdt 't voor zich "Dit past mij ook wel". Noooh! Moeders (cat)

    Delen jullie spullen met je momma?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen moeder, dus dat gaat moeilijk :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze leent haast nooit dingen van mij omdat mijn maat te groot is voor de hare (ik ben een kop groter en heb een veel forsere bouw dan m'n moeder) en mijn kledingsmaak komt niet echt overeen met de hare, en ze durft geen shirts en blouses aan te trekken omdat ze vindt dat mijn oksels stinken (wat in het verleden zo was, maar nu inmiddels is verholpen).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehm. Ik steel wel eens een hempje van haar, maar zij nooit wat van mij.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nooo! gelukkig niet! We schelen bijna 30 centimeter
    Ze heeft een keer een oversized shirt van mij gekregen, maar daar blijft het bij.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik leen soms wel eens wat schoenen van mijn mama. :] Niet omgekeerd.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Nee, zij draagt altijd wit met zwart en ik zwart met wit.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja. En ik heb er geen enkele moeite mee.


    Where there is a sea there are pirates...

    Nee, niet echt, nee.

    Muslera schreef:
    haha ja soms wel, want mijn moeder is vrij slank dus we kunnen vaak hetzelfde wel aan :)
    Maar dan zijn eht vaak shirtjes, hempjes en heel soms een broek :'D
    IN ruil daarvoor leen ik soms haar sieraden en broekriemen.
    Mijn moeder is nog best wel hip =')

    Haha, stoer! (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn moeder pakt soms mijn spullen zonder het te vragen en als ik dat één keertje doe is het meteen 'Je hebt zelf genoeg spullen, rot op!' dus sinds kort mag mijn moeder niks meer van mij aanraken (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ze pakt soms shirtjes van mij, maar dan hoef ik het gelijk niet meer haha.
    Ze is irritant.


    Smiling but close to tears.

    Soms als broeken teklein zijn.
    Of als ik iets niet mooi vind
    xp


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    mijn moeder en ik dragen echt heel andere kleding, dus het enige dat ze zou willen lenen is n warme trui of n simpele spijkerbroek..
    geen problemen mee..


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Mijn moeder doet dat ook en als ik kleding niet meer moet hebben kijkt ze of ze er nog in kan haha. Ik en mijn moeder hebben ook dezelfde jas maar die jas draag ik toch niet meer xD


    Keep on smiling

    Soms. Maar ze draagt niet mijn kleding, want we hebben niet dezelfde maat :Y)

    Maar soms vinden we beide hetzelfde leuk en dan mag ze het alleen kopen als ik het niet hoef :P Want ik ga niet in dezelfde kleding lopen als mijn moeder. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.