• Mijn moeder denkt ineens dat ze bepaalde kledingstukken van mij aan mag.. Ik heb één keer gezegd dat ze een vestje mocht hebben.. - Als je één vinger geeft, pakt ze gelijk de hele hand o_O. Ik heb net wat nieuws gekocht en wat doet ze? Ze houdt 't voor zich "Dit past mij ook wel". Noooh! Moeders (cat)

    Delen jullie spullen met je momma?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soms.


    effort never betrays you

    Als ik iets lelijk vind krijgt mijn mams dat altijd. Meestal vind ze toch wat ik lelijk vind mooi. :'D


    Let the Night embrace you

    haha ja soms wel, want mijn moeder is vrij slank dus we kunnen vaak hetzelfde wel aan :)
    Maar dan zijn eht vaak shirtjes, hempjes en heel soms een broek :'D
    IN ruil daarvoor leen ik soms haar sieraden en broekriemen.
    Mijn moeder is nog best wel hip =')

    Geen kleding zoals shirts ofzo, want die past ze niet (: Maar soms leen ik haar schoenen wel - naja, alleen in de winter, om haar laarzen, want die zijn mooi :9~ -. We hebben namelijk precies dezelfde schoenmaat (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik leen alleen af en toe sieraden van haar, en zij van mij (geen oorbellen). Verder niets, we hebben ook verschillende maten. Maar ze moet echt niet aankomen in een van mijn kleren, dan wordt ik boos. Aangezien ze wat groter is, zal het vast te groot worden voor mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn moeder is hip voor haar leeftijd dus ik leen de laatste tijd allemaal kleding van haar :'D Alleen kan ze de mijne niet aan haha.


    -

    Soms een hemd of een trui maar verder no way :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn moeder is gemeen. Als ze schoenen koopt die ik ook leuk vind koopt ze ze altijd net een maat te klein voor mij zodat zij er nog wel in past maar ik niet. Grr.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    jep mijn moeder is best hip, en aangezien ik best lang ben krijg ik altijd shirtjes doorgepaast die zij niet leuk meer vind. das zo leuk. Owja slippers en schoenen kunnen we ook van elkaar aan


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik gebruik mijn moeders make-up wel is, maar dat is het (cat)

    Maar m'n zusje mocht gister voor een keertje mijn Ed Hardy parfum op, doet ze het vandaag nog een keer zonder te vragen ;o terwijl hartstikke zuinig ermee ben omdat zo ongelooflijk duur is =='

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 16:33 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee. Mijn moeder is een stuk dikker dan ik, dus past ze niet in mijn kleren. We delen alleen sokken, aangezien we dezelfde maat hebben. Heel soms leen ik ook wel eens schoenen van haar -als ze leuke heeft-, maar verder niet. (:

    nee hoor ;o
    ze draagt kleren die ik droeg toen ik 13 was,omdat ik die niet meer wil aandoen,en zij ze nog leuk vind. -mijn moeder is heel mager,toch om een moeder te zijn ><-
    maar ze mag niet mijn spullen lenen hoor,zou ik vet irritant vinden.
    ik leen wel vaak mijn zus haar spullen en zij de mijne,beiden doen we dat zonder te vragen :')


    everybody needs a song.

    Schoenen wel maar kledij niet echt. Nou ja, soms draagt ze kleren die ik zelf niet meer zo mooi vind, en zij wel :X

    Maar we delen wel elkaars make-up :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Alleen leggings af en toe
    by andere dingen heb ik een kleinere maat =3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ja dat doe ik ja. Maar meestal leen ik van haar :Y)


    Life is hard and then we die