• Vroeger was Miley nog leuk, bij Hannah Montana. Maar ik ben dan haar muziek gewoon beu geworden. Bij Hannah Montana was ze nog wat braafjes. En nu Can't be tamed? Haar clip slaat nergens op. Ze denkt dat ze sexy is met haar kostuums en haar bewegingen in die clip.
    Dit is mijn mening; Miley is bijna achttien en gedraagt zich al bijna als Britney Spears (maar niet zo erg als Britney)
    In de Joepie stond er eens onlangs dat Miley geen onderbroek droeg ofz. Ze gaf eens een lapdance aan een veertigjarige.
    Ik ben haar gewoon beu geworden. Wat ook irritant is als ik op tv muziekzenders zoek speelt dan op dat moment Miley Cyrus. ;{


    Signatureloos

    Ja, ik vond haar als Hannah Montana nog grappig en leuk. Jammer dat ze dat heeft opgegeven.


    Life is hard and then we die

    Ik heb der nooit leuk gevonden.
    Ze heeft gewoon een té groot ego. c:

    Hannah Montana? Grappig, omdat het allemaal zo overdreven is.

    Miley Cyrus? Hoef/Wil ik niets van weten.


    impress people by giving the best of yourself.

    Ik vind haar niet echt bepaald leuk ofzo, maar Can't be tamed is best een leuk liedje (krul)

    Ik vind dat ze moet doen wat ze zelf wil. Waarom zouden wij moeten gaan zeggen dat ze niet mag paaldansen op een optreden of zich niet volwassener gedragen. Ze kan niet altijd lieve, kleine Hannah blijven zoals ze was toen ze twaalf was.
    Ik zie niet veel mensen die op hun achttien zo "normaal" zijn als wij denken dat we zouden zijn. Miley heeft zelf gekozen om zo te leven; en wij moeten dat respecteren, of we haar nu kunnen uitstaan of niet.
    En ga me niet afbreken; eigen mening (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    AK47 schreef:
    Daar had ik al last van vanaf het allereerste moment dat ik haar zag. Dat is echt zo iemand die ik het liefst door de wc zou spoelen, met extra veel bleek na. :Y)

    I totally agree with you!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    niets mis met miley, en wtf, je geloofd roddelbladen!! haha, ik dus never ever. En dat ze op haar 18e al een beetje is uitgepubert. Nou ze staat al die tijd in de spotlight en heeft zich aan regels te houden dus is het logisch dat ze pas later enigszinds pubergedrag vertoond. (en als je miley al erg vind, wat vind je dan van de droogneuk scenes van lady gaga in haar nieuwste clips????)


    love will find a way, even when it seems impossible

    De eerste keer dat ik haar gezicht zag dacht ik al: iel bah. jij hebt echt belachelijk veel tandvlees. En sindsdien ben ik haar alleen maar vreselijker gaan vinden.
    @ Berdien: oh ja die clip van Lady Gaga, Alejandro. Die is echt verschrikkelijk.


    It's time to be happy again.

    Ik vind haar net beter worden. Volwassener. Ik vond haar altijd wel goed, en haar muziek. Maar haar nieuwe CD is gewoon geweldig, vind ik. Ik kan maar niet stoppen met ernaar te luisteren. Permanent December & Liberty Walk zijn geweldige songs.


    Some people make the world special just by being in it

    ik vind het allemaal Wannabe-GaGa's. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Miley Cyrus haat ik zoiezo duzz ja


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    Psychic schreef:
    Precies, ze is 18. En wat die je als 18-jarige? Experimenteren wie je echt bent, want je leuk vind, puberen. Wees blij dat ze niet 50 is en dit doet. Ze mag gaan en staan waar ze wilt.
    Maar natuurlijk accepteer ik jouw mening ook. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    AMEN.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    NinaNOISE schreef:
    ik heb d'r nooit gemogen :]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, ik vond haar als Hannah Montana nog grappig en leuk. Jammer dat ze dat heeft opgegeven.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?