• Sam Kaulitz. |Tom.|
    Natascha en Tom zijn al een aantal maanden gelukkig samen. Maar wat als Natascha ineens zwanger raakt van Tom? Zal ze het Tom wel vertellen? Ze zijn immers pas 17 en 20 jaar. Veel te jong om al kinderen te krijgen. Maar Abortus is moord. Natascha is radeloos en bang om de verkeerde beslissing te maken. Een kindje kan wel heel leuk zijn. Maar wat vindt Tom daar eigenlijk van? Ze moeten hier samen uit komen. Read everything in: Sam kaulitz.


    Ik zoek nog een vriendin voor Bill.

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Foto:
    Tekts:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 7:56 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Naam: Ilse Dubaï
    Leeftijd: 19
    Karakter: Ilse is een spontane lieve meid, die wel in is voor een grapje. ze is erg zorgzaam en betrouwbaar, en staat altijd voor haar vrienden klaar. wel is ze af en toe wat chaotisch en nieuwsgierig.
    Uiterlijk: Ilse heeft lange blonden haren, en groene ogen. ze is ongeveer 1.72M lang.
    Foto: klik
    Tekts:

    hey mijn naam is Ilse Dubaï, ik ben 19 jaar oud, en ik ben parttime model bij een internationaal moddelbureau. Tevens ben ik ook het vriendinnentje van Bill kaulitz, je weet wel, de zanger van Tokio hotel. Ik hou heel erg van feesten, dus daar zeg ik bijna nooit nee tegen.
    Extra: Ilse is vroeger verslaafd geweest aan drugs, maar ze durft het aan niemand te vertellen, ook heeft ze nog steeds moeite om er vanaf te blijven.

    Naam: Emily
    Leeftijd: DeWitt
    Karakter: lief en zorgzaam, is echt een grapjas, vrolijkt iedereen op als ze verdrietig zijn, kan soms druk zijn en is altijd behulpzaam.
    Uiterlijk: bruin haar en blauwe ogen.
    Foto:Emily
    Leeftijd:18
    Tekts: Hallo, ik ben Emily Dewitt.
    Ik ben 18 jaar oud en dol op fashion.
    Mijn afkomst is koreaans maar ben in Duitsland geboren.
    Ik werk in de winkel van mijn vader en moeder wat een kleren winkel is. Stiekem design ik zelf ook kleren maar die mag ik helaas niet uitbrengen.
    Mijn vriendje heet Bill kaulitz, ik was totaal verbaasd toen ik hoorde dat hij in de band Tokio hotel speelde, maar wel super leuk !
    Extra; haar passie is dansen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 14:01 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Naam: Dewy Hill
    Leeftijd: 18
    Karakter: Dewy is een vrolijk en open meisje dat niet op haar mond is gevallen maar ook niet brutaal is.Ze is erg spontaan en vindt het altijd leuk om met mensen een praatje te maken.Vooral met vriendinnen vind ze het leuk om te kletsen.Hoewel Dewy best een lief meisje is,is ze snel sjaggo als je aan haar iets door blijft vragen,kan ze erg bot overkomen bij flauwe grapjes en is ze onwijs slordig.Tot grote ergenis van Bill.Want als Dewy een keertje bij hem komt slapen ligt zijn kamer al in 5 min. in puin.Verder kan Dewy goed met iedereen omgaan.Maar Natascha in het bijzonder,ze is niet alleen de vriendin van haar schoonbroer maar ook haar beste vriendin.Dewy gaat voor haar vrienden en familie door het vuur en is een echte doorzetter.
    Uiterlijk: Dewy heet een getinte huid en mooie groene ogen,Ze heeft mooi lang bruin haar waar een slag in zit.Dewy komt van indonesische afkomst en dat kan je ook wel zien.Dewy is tussen de 1.70-1.75 en weegt z'n 57 kilo.
    Foto:Dewy
    Tekts: Hello!Ik ben Dewy Hill,Ik ben 18 jaar oud of jong hoe je het wilt zeggen.Ik ben net klaar met mijn school en werk in ons familie bedrijf ; Kledingzaak&Eetcafe 'Hill'.Ik sta soms in de winkel maar meestal sta ik achter de bar en bedien ik mensen.Voor de rest denk ik zo min mogelijk aan de toekomst.Iets wat ik van Bill wel moet doen.Maar hij met zijn gezeik toch altijd haha!Over Bill gesproken ; Bill is mijn vriendje sinds anderhalf jaar.Ja best lang he!En nee ik ben niet opgewonden geworden van hem omdat hij beroemd is,maar omdat hij me helpte toen ik was gestruikeld over een boomstam.Niet echt een romantische ontmoeting maar goed.De vonk sloeg over en naar 2 maanden te hebben gedate kregen we een relatie.Maar genoeg over Bill,Ik hou van veel uitjes ; dus naar de Bios,Pretparken,Disco's en op vakantie gaan!Maar goed ik ga maar weer eens .Doeegg <3
    Extra: Dewy heeft een kauwgom verslaving,Ze kauwt elk half uur op een nieuw stuk kauwgom.Verder heeft ze ook een slechte verslaving,ze is namelijk een roker.Heeeel erg slecht,maar toch doet ze het.Voor de rest vindt ze wat alcohol erg lekker maar overdrijven doet ze nooit.

    Ik hoor het wel als ik de rol heb !

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 14:22 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~