• Ik kom zonet van de tandarts en heel mijn linkerkant is verdooft.
    Het echt een gek gevoel en ik kan maar half meer praten. Steeds als ik iets zeg moeten ze lachen, dus ik zwijg nu maar D:

    RobinVPersie schreef:
    Moet je vrijdag voor de rechterkant?
    Waarom doen ze dat niet in een keer?:O
    Ik had een keer 4 gaatjes -geen idee hoe het komt:O, ik poets netjes mijn tandjes xD...-
    en dat werd gewoon in 1x gedaan... Ik had wel 5 verdovingen toen:S...

    Waarom heb ik zoveel gaatjes? Ik poets mijn tandjes goed xD, of komt het ergens anders door?:P


    Nee, vorige week ging ik voor controle. Toen was er niemand achter me, zei ze dat ik voor twee kleine gaatjes twee keer moest terug komen. En voor controle moet ik al 60€ betalen, vandaag weer en vrijdag opnieuw Ö
    Ik snap ook niet waarom niet alles in een keer.

    Finished schreef:
    (...)
    Jha, ik zou ook blij zijn.
    4 laten trekken? Heb je nog tanden in je mond, haha?
    Maar binnenkort moeten ook mijn wijsheidstanden eruit. Maar dat is onder volledige verdoving, gelukkig!

    Ik heb gelukkig nog genoeg tanden(krul). Het moest gebeuren voordat ik een beugel kreeg.
    En ik heb nog nooit gehoord van wijsheidstanden XD. Of is dathetzwlfde als Verstandkiezen XD.

    Brokenspirit schreef:
    (...)
    Ik heb gelukkig nog genoeg tanden(krul). Het moest gebeuren voordat ik een beugel kreeg.
    En ik heb nog nooit gehoord van wijsheidstanden XD. Of is dathetzwlfde als Verstandkiezen XD.

    Nog nooit gehoord van verstandkiezen.
    Maar dat zijn vier tanden, helemaal achteraan aan elke kant een. Die op latere leeftijd bovenkomen. Maar mijn mond is nu al bijna te klein, dus moeten die er zeker uit!

    Finished schreef:
    (...)

    Nee, vorige week ging ik voor controle. Toen was er niemand achter me, zei ze dat ik voor twee kleine gaatjes twee keer moest terug komen. En voor controle moet ik al 60€ betalen, vandaag weer en vrijdag opnieuw Ö
    Ik snap ook niet waarom niet alles in een keer.


    :O Dat is gemeen.. Wat een gemenerikken... Ze stelen gewoon je geld:O... Oke, ik moest na mijn controle ook een keer terug komen voor gaatjes te laten vullen, want opzich is dat best logisch het is gewoon een controle... Maar dan kunnen ze het toch net zo goed in 1x doen..

    Jou tandarts is gewoon gemeen


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    AnoukCullen schreef:
    nee weet je wat erg is. op je 11 nog rondlopen met een melkvoortand. ik had op die plek 3 tanden zitten. 1 xtra tand die heel misvormt was. daardoor wilde mijn melktand er niet uit die is toen getrokken en toen kwam mijn grotemensentand nie door. moest ik naar de kaakchirurg!!!!!!!!!!!! om die xtra tand te verwijderen. man ik heb gvd 7 verdovingen gekregen als het er nie meer waren en toen werd er in mijn tandvlees gesneden.
    nu heb ik wel een mooi gebit maar da was nie leuk...
    maar verdovingen zijn egt (*^&$^%(*&(&^)(*()$^&*()&*%&^%


    Wow, van die dingen ben ik tot nu toe nog gespaard gebleven.

    Finished schreef:
    (...)

    Wow, van die dingen ben ik tot nu toe nog gespaard gebleven.


    ja das egt heel erg. tot je 11 rondlopen met een grote voortand en een kleine. dan rondlopen op je 12 met 1 voortand en een gat en dan eindelijk op je bijna 13e pas een normaal gebit hebben


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    ja das egt heel erg. tot je 11 rondlopen met een grote voortand en een kleine. dan rondlopen op je 12 met 1 voortand en een gat en dan eindelijk op je bijna 13e pas een normaal gebit hebben


    Jha, maar beter laat dan nooit.
    Al moet het kut zijn.
    Ik heb alleen dat een tand, aan elke kant bovenaan naar binnen staan. Maar dat zie je niet als je niet helemaal in m'n mond kijkt, haha.

    Finished schreef:
    (...)
    Nog nooit gehoord van verstandkiezen.
    Maar dat zijn vier tanden, helemaal achteraan aan elke kant een. Die op latere leeftijd bovenkomen. Maar mijn mond is nu al bijna te klein, dus moeten die er zeker uit!

    Mijn tandarts zei dat m'n mond te klein was voor al m'n tanden dus moest er zowiezo wat uit. Ik heb m'n 'wijsheidskiezen' nog niet. (Denk ik..XD)

    Gosh, ik moet over 8 dagen. 2 kiezen trekken en 2 gaatjes dichten. Ik ga denk ik dood -,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Gosh, ik moet over 8 dagen. 2 kiezen trekken en 2 gaatjes dichten. Ik ga denk ik dood -,-


    Ik dacht dat ook, toen ik binnen ging.
    Maar kijk ik leef, met een tijdelijk spraakgebrek alleen xp.
    Maar ik heb wel liever gaatjes dichten dan tanden trekken!

    Zwijg over tandartsen! ö
    Ik ben gisteren gegaan en ik was echt super zenuwachtig. En dat heeft een reden, want toen ik klein was hebben ze eens iets 'pijnlijk' moeten doen en dat zal ik nooít vergeten. (En nu heb ik perongeluk op een verkeerde toets geklikt en het scherm is nu heel groot --') Ze hebben me gisteren twee spuiten gegeven en ik was verdoofd tot aan mijn oog. ö En natuurlijk beginnen ze dan weer dingen te vragen zoals: Naar welke school ga je nu? Welke richting? En omdat mijn tong niet wilde meewerken leek het net alsof ik dronken was. -zeidenze- Toen het klaar was, begon ik vanbinnen super hard te juichen en weet je nu wat dat ze zeiden? ;s 'Ja, vrijdag moet je terugkomen voor de definitieve vulling.' Ik zat er echt van: Uuugh.. het is niet waar... Dus, nu wordt het afwachten. :'D x


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Dan moet je eens proberen te eten, dat is moeilijk :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Dan moet je eens proberen te eten, dat is moeilijk :'D.

    Mmh.. ja, ik wilde gisteren een banaan eten omdat ik dacht dat wel zou gaan. Maar het duurde dus zeker 5 minuten voor ik een schijfje helemaal op had. ö Dus.. dan heb ik toch maar soep gekozen. :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Productions schreef:
    (...)
    Mmh.. ja, ik wilde gisteren een banaan eten omdat ik dacht dat wel zou gaan. Maar het duurde dus zeker 5 minuten voor ik een schijfje helemaal op had. ö Dus.. dan heb ik toch maar soep gekozen. :]

    Ik heb meestal dan al moeite om mooi mijn eten in mijn mond te houden :'D. Meestal hangt mijn ene kant van mijn mond iets naar beneden als ik verdoofd ben x'D.
    De vorige keer had de tandarts zeker 4 keer met haar spuit moeten proberen om mij verdoofd te krijgen =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben 13 en ik heb een week geleden nog een melktand laten uittrekken bij de mond- en kaakchirurg. Ze dachten dus dat er 1 tandje teveel onderzat waardoor die grote tand niet kon uitkomen. Ze hebben dan mijn tandvlees opengesneden en daar nog 5 kleine tandjes uitgehaald die er teveel inzaten. Er is daar nu een ding opgekleefd - die op kauwgum gelijkt - zodat die grote tand er kan uitkomen. Ik had een stuk of 6 verdovingen gekregen. Mijn mond was dus helemaal verdoofd, dus ik kwam daarbuiten met een dikke lip, dikke kaak en dan moest ik ook nog een watje in mijn mond houden. :[ Volgende week moet ik terug en mag die kauwgum eraf. Mijn tanden doen nog altijd verschrikkelijk veel pijn en morgen ga ik op reis :[

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 17:48 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.