• Dit liedje :Y)
    want m'n ouders zijn weg, de volgende drie weken telkens een paar dagen en dan kan ik feestjes geven en alles :9~ - lol, niet dat ik nu elke dag een feestje geef hoor, maar ik vind het altijd leuk om alleen thuis te zijn (al ben ik samen met m'n zus) :3

    maar wat doen jullie allemaal als jullie ouders weg zijn? 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dan zit ik LANG op de pc, bel ik LANG met mijn beste vriendin, blijf ik LANG op, ga ik LANG weg en kijk ik VEEL films (krul)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Helemaal niets.
    Soms gaan m'n ouders op vakantie zonder ons. (Maar 3 dagen, dan wel)
    En dan zit ik hier met m'n broer.
    En dan doen we gezellig niets.
    Dat wilt zeggen; heel de tijd voor de computer.
    En, meestal maak ik ook nog diepvrieslasagne klaar. :)


    effort never betrays you

    Telkens als mijn moeder weg is nodig ik mensen uit om op het dak te chillen haha. Maar dat vind zij gewoon goed, dus eigenlijk is het niet zo erg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niks. (cat) Want dat gebeurt nooit.


    I lost myself in FM airwaves

    Armani schreef:
    Dan zit ik LANG op de pc, bel ik LANG met mijn beste vriendin, blijf ik LANG op, ga ik LANG weg en kijk ik VEEL films (krul)


    we've only said goodbye with words

    Wat ik normaal doe. En anders op de Ps3 aangezien die in de woonkamer staat.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 16:42 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Toen mijn moeder afgelopen weekend nachtdienst had, gingen m'n zusje en ik twee nachten achter elkaar van 1 tot 3 een film kijken en daarna nog even computeren =3

    En toen mijn ouders in de meivakantie weg waren, zijn er twee vriendinnen komen logeren voor een Horror Marathon to the Max :p en heeft mijn zus een avond ook vrienden uitgenodigd.


    en momenteel ben ik alleen thuis en loop ik een beetje van alles en nog wat te doen xd

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 16:21 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dan spreek ik af met vriendinnen.
    Ga ik lang achter de pc.
    Blijf ik lang op en hou slaapfeestjes?

    Maar ze gaan nooit hele dagen weg haha, meestal maar paar uurtjes.


    Smiling but close to tears.

    dan blijf ik lang op, zet ik de muziek heel hard, bel ik lang met mijn beste vriendin, kijk ik Veel films, zit ik lang voor de pc en laat ik pizza bezorgen door een hele knappe jongen van 15.


    Change, the only good thing in this world.

    Honden uitlaten en eten geven, de katten/hamster/konijn verzorgen en eten geven, eten koken, schoonmaken, opruimen. Dat soort dingen. Als mijn moeder en broer een week weg zijn, nodig ik nooit iemand uit. Dan ben ik blij dat ik eindelijk een keertje het hele huis voor mezelf heb. (': Gelukkig voor mij gaan ze eind oktober weer een weekje weg. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Vorige week waren mijn ouders een paar dagen weg en mijn zus ook. En omdat ik toen pas terug was van kamp liep ik toen tegen de muren op.
    Wat ik anders doe verschilt van waar ik dan zin in heb.

    Mythology schreef:
    Niks. (cat) Want dat gebeurt nooit.