• [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 12:59 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    De eerste keer is eng, maar ik zweer het. Die dingen voel je niet en eenmaal je ze gebruikt kan je niet zonder meer. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Danku iedereen. Ik heb het net even geprobeert, en het is me helemaal gelukt! Ik ben echt trots op mezelf. Haha, is dat niet wat ego. Maarja, dus dankje, want zonder jullie zou ik het nooit durven. <3
    Edit : En het doet helemaal geen pijn vind ik. Het is wel raar, het gevoel.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 23:59 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    rmiSOUND schreef:
    Danku iedereen. Ik heb het net even geprobeert, en het is me helemaal gelukt! Ik ben echt trots op mezelf. Haha, is dat niet wat ego. Maarja, dus dankje, want zonder jullie zou ik het nooit durven. <3


    Gefeliciteerd! Ik weet nog wel toen het mij de eerste keer lukte, ik was zo blij.


    Stop existing and start living.

    uhhmm ik de heb dit een keer gedaan maar dat was omdat we op vakantie waren en anders was er niks te doen.
    je doet gewoon een onderbroek aan met een maandverband erin en dan zo'n jongens zwembroek aan doen het werkt wel want je stopt met bloeden als je zwemt en de maandverband zie je niet.


    (Be)lieve in (you)rself

    Blubber schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! Ik weet nog wel toen het mij de eerste keer lukte, ik was zo blij.

    Haha, dankjewel. Ik ben ook heel blij nu ;p


    People change like the seasons - J. Cole

    DarkDesire schreef:
    (...)
    what the hell :'O Zwemmen met maandverband? :'O


    Ja! Ik vroeg me ook af of dat wel goed zou gaan, blijkbaar wel?


    Stop existing and start living.

    Ik weet niks anders dan tampons.
    Het is niet zo eng als het lijkt, gewoon goed doorlezen wat je moet doen. (krul)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Mss moet ik het dan ook maar weer eens proberen. Haha, ik voel me nu echt een noob hier. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Blubber schreef:
    (...)

    Ja! Ik vroeg me ook af of dat wel goed zou gaan, blijkbaar wel?


    Dat kan hoor, zolang je zonder vleugels neemt haha. Want die vallen nogal op.


    Hope goes lost but never dies.

    Lionel schreef:
    Mss moet ik het dan ook maar weer eens proberen. Haha, ik voel me nu echt een noob hier. (nerd)

    Amber, overwin die angst!

    Haha. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    charissa97 schreef:
    uhhmm ik de heb dit een keer gedaan maar dat was omdat we op vakantie waren en anders was er niks te doen.
    je doet gewoon een onderbroek aan met een maandverband erin en dan zo'n jongens zwembroek aan doen het werkt wel want je stopt met bloeden als je zwemt en de maandverband zie je niet.


    Dat had mijn zusje dus ook gedaan, maar dan zonder mega zwembroek. Maar zwemmen met maandverband is dus echt mogelijk?


    Stop existing and start living.

    Blubber schreef:
    (...)

    Dat had mijn zusje dus ook gedaan, maar dan zonder mega zwembroek. Maar zwemmen met maandverband is dus echt mogelijk?

    Zwelt dat dan niet gelijk op?
    :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Amber, overwin die angst!

    Haha. (krul)


    -is bang van jou-
    Ja mevrouw :x


    Hope goes lost but never dies.

    Lionel schreef:
    (...)

    -is bang van jou-
    Ja mevrouw :x

    Scary Britney. (krul)

    -Boe.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Zwelt dat dan niet gelijk op?
    :'D

    Dat dacht ik dus ook, loop je met zo'n super bult tussen je benen...


    Get back motherfuckerz'