• Heey,

    Okay ik zal het even zeggen. Ik ben het ermee eens met alles wat jullie zeggen alleen tsja vandaag waren zowat al mijn topics al gesloten dus ja vandaar ;) Het maakt me niks uit en ik vind de regels goed! Echt i mean! Maar oke soms worden er gewoon erg leuke topics gesloten en dat is dan jammer voor de rest vind ik dat niet erg! Jullie zijn ook maar gewoon mensen die hier toevallig wat meer macht hebben!

    Hierbij wil ik dus eigenlijk mijn excusses aanbieden aan alle mods!^^

    xxx Renee


    I do not hook up.

    Renee je bent wel sociaal vandaag =D

    Bedankt, we zien nog wat we met die rel doen en welke gevolgen het zal hebben voor wie.
    We voelen ons echt niet verheven, maar we moeten wel de boel hier goed laten lopen. En het ging net wat beter, dat zeiden wij ook.
    En dan zo'n actie slaat er hard in..

    Go Reneetjee ^^:Y)


    bla bla bla

    ik ben het met je eens!!
    en ik wil ook mijn exusses aanbieden
    Het spijt me heel erg!!(flower)

    Renee je bent wel sociaal vandaag =D

    Omg ik weet dat ik sociaal ben [/ego]


    I do not hook up.

    ik blijf bij mijn standpunt.[jha ik ben koppig xD]

    Bedankt, we zien nog wat we met die rel doen en welke gevolgen het zal hebben voor wie.
    We voelen ons echt niet verheven, maar we moeten wel de boel hier goed laten lopen. En het ging net wat beter, dat zeiden wij ook.
    En dan zo'n actie slaat er hard in..


    Ja i know what you mean!


    I do not hook up.

    Okay nog meer mensen die sorry moeten zeggen? (flower)


    I do not hook up.

    ik blijf bij mijn standpunt.[jha ik ben koppig xD]


    ben het met je eens


    I need you like a heart needs a beat

    Okay nog meer mensen die sorry moeten zeggen? (flower)


    nope


    I need you like a heart needs a beat

    Okay dan niet haten mensen mij nu ook omdat ik het toch met de mods eens ben?


    I do not hook up.

    Okay dan niet haten mensen mij nu ook omdat ik het toch met de mods eens ben?


    ja maar kijk!! hun weten niet hoe het is als je mod. bent!! hun moeten zich aan de regels houden!!

    Okay dan niet haten mensen mij nu ook omdat ik het toch met de mods eens ben?

    TUURLIJK NI IK ZOUW NOOIT KWAAD OP U ZIJN !! ö(H)

    Okay ik ben dus nog wle geliefd (cat)(H)


    I do not hook up.

    .. Okay niemand meer?


    I do not hook up.