• maakt de levenloze quizzen nou van reneeCUPCAKE mijn ander account ik zie de heletijd uitkomsten van die quiz bij Laatste uitslag: Dan staat er vaak The most beautifull day whit Tokio Hotel. Ofzo en als je hem maakt geef ik je een tip stop ermee want die serie suckt!<3

    xxx Renee(cat)


    I do not hook up.

    Okay veel plezier in het dorp. Wat?! Playbackbandje? Op mijn begrafenis?! Dat meen je niet [/levenloos gedoe begint again ^^]

    Nee toen ik op versturen drukte dacht ik al. Nee dat kan niet! Ik regel wel wat voor je (cat) Wat nou als ik kom zingen (baby) Ben ik Bill met roze plukken is dat ook goed? [/Here we go again!^^]


    I do not hook up.

    Jaah dat lijkt me leuk ^^
    Jij komt zingen als Bill maar dan gewoon met roze plukken.

    [/inderdaat, again!^^]

    Word leuk maar dan ga ik huilent zingen omdat ik treur om jouwn dood! Bill Met roze plukken (cat)

    [/Wel leuk toch?]


    I do not hook up.

    Bill met roze plukken is inderdaat wel leuk denk ik. Maar lieford, ik zal beloven m'n best te doen zodat ik niet doodga. Maar dan zie ik jouwn nooit :(.

    Fxck ik wil jou toch ooit eens zien (huil)

    [/Huilt omdat ze jouwn wilt zien]

    Like, we zitten lekker bij elkaar in de Quiz en worden lekker schoonzusjes [Als we in die Quiz gaan trouwen] ^^

    Jaa(cat)

    Ik wil jou ook zien! Dat wil ik! <3
    En als we schoonzusjes worden komen we vast vaak op visiete dus zien we elkaar toch wel? :O

    En jij mag niet dood!


    I do not hook up.

    Nee i mag niet dood!

    Jaah inderdaat visiete ^^
    Omg wij gaan elkaar nog zien :D

    Jij gaat niet dood!^^

    Jaa de visiete(cat)^^
    Wij moeten elkaar gewoon zien!:D


    I do not hook up.