• Ik zit hier in Frankrijk en ik ging laatst stappen met mijn zus en twee nichten, voor de eerste keer 'echt'. Nou, we gingen eerst in een leuke cocktailbar een cocktail drinken, ik had er gewoon een zonder alcohol en zo. Na een tijdje gingen we lekker dansen en zo blabla. We ontmoetten twee jongens, Roel en Mick die heel gezellig waren, met humor en zo. Ze gingen daar om 2 uur dicht, dus we gingen naar de BA. Gewoon een discotheek. Maar dat was voor 18+, en ik ben 14. Die Mick was 17 dus dat was ook een twijfelgeval, en mijn zus was 16 dus ja. Maar die zien er sowieso ouder oud, dus daar maakten we ons geen zorgen om.
    Dus ik zenuwachtig naar binnen lopen met van die uitsmijters bij de deur, kwam ik gewoon binnen! Olé olé! Haha, ik vond het echt grappig. Verder heb ik geen alcohol gedronken (vind het zó smerig) maar stond wel met een biertje in m'n hand voor de show.:Y) Roel en Mick dronken het voor me op.
    Oké ik dwaal af. Maar goed, wie heeft dit ook wel eens gehad? Mensen schatten mij namelijk heel vaak 16/17 jaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben 16, ze hebben me al 18 geschat. Zelfs mijn beste vriendin (zij is precies een jaar ouders dan mij) dacht dat ik even oud was als haar..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij mij wordt er ook nooit om mijn ID gevraagd (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Neuh, ik hou niet zo van stappen :P


    Life is hard and then we die

    Dat heb ik ook. Ik word nu 18/19 geschat. En toen ik 10 was werd ik al 13 geschat. Ik denk dat het door mijn lengte komt. En omdat ik over het algemeen best serieus ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zo cool.
    Waren die jongens frans? (nerd)


    Smiling but close to tears.

    Mensen schatten mij 15, 16 en soms ook 12 xD Dat verschilt :P

    Wel leuk, dat je er in kwam!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hmm toen ik vorig jaar in benidorm op vakantie was met mijn ouders, vroeg een van de obers aan mijn vader ofdat ik met hem mee mocht gaan naar een discotheek....hij was 25 en hij dacht dat ik er 18maar ik was maar 14 toen:) dusjha xD maar hij was lelijk dus ik zou toch nooit meegegaan zijn :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb nooit echt problemen, maar ik ben dan ook 18. Op m'n 11e schatte iemand me 16 dus ja.
    Op m'n 14e mocht ik niet eens uitgaan (als het aan mn moeder lag nu nog niet).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben nu 13 toen ik 12 was ging ik met vriendin naar Amsterdam Dungeon enzo.
    Schatten ze ons 18 of 16 in


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    ik word altijd 13-14 geschat,en op fuiven of in discotheken vragen ze mijn paspoort wanneer ik binnen wil,of alcohol wil kopen,terwijl ik 17 ben ><


    everybody needs a song.

    Ik heb dat al zo vaak gehad (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik word echt bijna áltijd om ID gevraagd, ik zie er nou eenmaal jong uit :')


    -

    Ik word 15/16 geschat. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nog nooit gedaan, maar als ik naar een festival ofzo ga sta ik ook altijd met bier in mijn hand zodner dat ik er veel van drink. -shame-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mensen schatten mij altijd 15/16 terwijl ik nog maar 13 ben. :')


    Only losers can act the way you do