Heeft gevoel dat de titel niet goed is.
Hellooowww,
Ik word altijd jonger geschat en ik begrijp dat niet. Ik zie er zo jong toch ook weer niet uit. Misschien ligt het aan mijn lengte. Of mijn manier hoe ik mij kleed ofzo? Ik zou het niet weten eigenlijk.
Ik ben 14 jaar, en ik ben 1.55 m. Dat is sowieso al te klein voor mijn leeftijd. Maar voor de rest zie ik er wel normaal uit. Ik heb gewoon borsten en dan zeggen mensen dat ik eruit zie als iemand van 10. Ooit iemand gezien van 10 jaar met borsten?
Ik draag op zich niet veel make-up, alleen wat mascara en oogpotlood, maar soms ook helemaal niks hoor.
Misschien is het mijn manier van kleden. Ik draag geen hakken of zo, misschien moet ik dat wel doen.
Ik draag meestal gewone shirts, en een spijkerbroek en ballerina's of sneakers, en daarbij niks bijzonders.
Misschien is het de manier hoe ik mij gedraag. Ik gedraag mij voor mijn part wel normaal, denk ik. Maar soms ben ik echt heel hyperactief, maar ik denk dat de meeste mensen dat wel zijn.
Ik werd laatst mooi ingeschat voor 11, dat is jonger dan mijn zusje, want die is 12, en zij werd ingeschat op 13/14.
Vorig jaar September, ik heb bruin haar btw.(links dus) Ik heb geen foto's op deze computer.
Iemand advies ofzo?
Edit: Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ook niks aan mij veranderen, dat heeft geen enkel nut. En ik wil geloven dat mensen mij later ook jonger inschatten. Maar ik vind het op deze leeftijd jammer. Zo stapt er bijvoorbeeld niemand op mij af omdat ik zo jong lijk. Nouja. Ik overleef het wel. Bedankt voor jullie steun en toeverlaat.
[ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 16:16 ]
Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.