• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen met haarbanden zijn gay

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, voor voetbal moet het toch als je lang haar hebt?


    a figment of your imagination

    Ik vind het bij de meeste schattig staan. c:
    helemaal niet gay dus.

    dat licht eraan hoe de haarband eruit ziet.
    als het bijv, een roze met bloemetjes is wel, maar bijv, gewoon een zwart bandje (die bijv, voetaballers dragen) vind ik zker niet gay


    baby you light up my world like nobody else! <3

    Oneeens.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    CRonaldo schreef:
    Haha wat een stelling. Ze zien er meestal wel gay uit maar of ze dat ook echt zijn weet ik niet.


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    Mannen met haarbanden zijn niet gay omdat het kan bijvoorbeeld zijn dat een meisje het bij een jongen/man opdoet en doe zou hij meteen homo zijn? Het is ook niet gay omdat bij sommige mannen die een haarband dragen het op zo'n manier dragen dat meisjes daar op vallen en alleen daarom een haarband dragen. Zo heb ik ook een voorbeeld van een man met een haarband die echt heel hetero is en dat is Tom Kaulitz. En hij doet het echt alleen maar met vrouwen, en dan ben je niet homo of wel soms?
    Het kan ook zijn dat een man een haarband moet dragen voor een show en dan ben je toch ook niet meteen gay?
    En het is ook niet zo want homo betekent alleen dat je op hetzelfde soort valt en dan kan je niet bij dat soort mensen zijn aan hun KLEDING of ze homo zijn of niet. Ik weet zeker dat er ook homo's zijn die er echt heel hetero uitzien maar niet hetero zijn.
    En als laatst wil ik even zeggen dat ik helemaal geen probleem met homo's heb en hoe ze eruit zien alleen wou ik even deze stelling weerleggen.


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Ik vind het soms best sexy


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oneens, kijk is naar Christopher Drew Ingle, die heeft soms een haarband.
    En hij is voor zover ik weet niet homo.
    Dus oneens <3
    I 'heart' haarbanden


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 20:14 ]


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    Broken3 schreef:
    Oneens... meer niet:P


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    Haha, toevallig zit er een leerkracht bij ons op school met een haarband die veel bij onze ex-onderdirecteur rondhangt die homo is (nerd)
    Maar ik ben het oneens, je bent nog niet meteen homo omdat je een haarband hebt als jongen.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Oneens, ze zien er dan (voor wat ik vind) wel gay uit. Maar er gay uitzien betekent nog niet dat je het bent.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Soms :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ligt eraan wie het is!


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Voetballers zijn niet gay (cat) Dacht ik dan...


    Get back motherfuckerz'