• Hoi. Ik heb nog wat rollen vrij dus hier gaat ie dan.

    Nieuwe vriendinnen van Lucita; KillBunnyNL - RodeRobijn - choclate
    Zusje Lucita; iGoogle
    Nieuwe vriendinnen Garcia; choclate
    Collega's van Lucita;KillBunnyNL - RodeRobijn
    Vriendin (bitch) Manuelo; BeatThatBeat
    Vriendin Torres; Fabregas
    Vriendin v Persie; ElLieno
    Vriendin Bendtner; Francesc
    Als je iets anders wil verzin maar.


    Wat ik wil weten;

    Rol;
    Naam;
    Achternaam;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Extra;


    (krul)

    Ik kies niet degene die het eerst reageert maar de beste, dus wees niet boos als iemand anders de rol krijgt (; Als je de rol hebt laat ik een bericht achter in je GB.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 19:47 ]


    No guts no glory.

    rol;Zusje Lucita
    Naam;Ella Jane
    Achternaam; ehm....
    Karakter;Ella is vrolijk en niet snel op haar mondje gevallen. Ze durft te zeggen wat zij ervan vind en denkt soms niet goed na voordat ze iets doet. Ze wil overal de beste in zijn en voelt zich soms iets te goed voor zichzelf. Ze kan het ene moment heel lief zijn en het andere moment heel boos zijn. Tegen mensen die ze goed kent is ze heel aardig. En tegen mensen die iets goeds kunnen beteken is ze heel beleefd
    Uiterlijk;Ella heeft rood bruin haar dat net onder haar schouders komt en groene ogen ze is 1.70 lang.
    of deze
    of deze
    of deze
    Extra;

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 20:14 ]

    Heb je nog een vriendin van Torres nodig? Anders nieuwe vriendin
    Naam; Roxy
    Achternaam; Russo
    Karakter; Roxy is een vrolijk meisje dat bijna nooit droevig is. Ze heeft een hart van goud en probeert mensen altijd een goed gevoel te geven. Iedereen houdt van Roxy! Ze heeft een goed gevoel voor humor, ze voetbalt graag, ze staat altijd klaar voor haar vrienden en ze houdt met heel haar hart van hen. Roxy is geen bangerik en gaat geen enkele uitdaging uit de weg. Zo wet ze vaak met Cesc om de stomste dingen. Zij en Cesc zijn aller beste vrienden, ze kennen elkaar al sinds ze kleuters waren want hun moeders waren ook bevriend met elkaar. Cesc is na Fernando, Roxy's belangrijkste man in haar leven. Haar grootvader heeft ze nooit gekent en haar vader stierf toen Roxy zes was. Roxy heeft geen broers alleen drie zussen die ze bijna nooit meer ziet. Haar oudste zus, Mary, woont bij haar vriend in Australië. Haar tweede oudste zus, Emmy reist heel de wereld rond op haar boot samen met haar vriend en een ander koppel en haar een jaar oudere zus, Emily, woont in Parijs omdat ze daar bij een modetijdschrift werkt. Twee keer per jaar ziet Roxy haar zussen. Met de kerstvakantie en met Roxy's verjaardag. Roxy ziet haar moeder bijna nooit. Zij woont in Spanje en is ingetrokken bij de ouders van Cesc omdat Magaly last heeft van borstkanker. Roxy is altijd in een erg rustige bui als het over familie gaat. Ze verzwijgd niet dat haar zussen over heel de wereld zitten en haar moeder kanker heeft maar ze zegt er altijd wel luid en duidelijk bij dat ze Cesc als haar volwaardige broer ziet. De twee zijn heel beschermend naar elkaar toe. Zo drukt Cesc Roxy vaak op het hart dat als Fernando haar iets misdoet ze het hem direct moet zeggen hoewel Fernando de hemel zelve is voor Roxy. Roxy is dan weer zeer bezorgd over Cesc. Roxy heeft nooit goed met Cesc's ex-vriendinnetjes kunnen opschieten omdat ze vond dat Cesc beter verdiende dan de sletjes die hij toen had. Cesc en Roxy zijn twee handen op één buik. Roxy zou niet weten wat ze zonder haar beste vriend en "tweelingsbroer" moest doen. Cesc en Roxy zijn beide jarig op vier mei.
    Uiterlijk; Roxy heeft lang roodblond haar tot over haar schouders. Meestal zitten ze vol pijpenkrullen maar soms stijlt ze ze. Haar bles hangt net boven haar lichte wenkbrauwen en ze heeft lange wimpels voor haar grote ogen hangen. Roxy heeft een speciale oogkleur. Ze zijn groot en hebben de kleur van zeeblauw gemengd met limoentjesgroen en donkerwolkengrijs.
    Roxy heeft zachtroze lippen en twee rijen witte, rechte tanden. Ze heeft lange benen die ze graag showt met kleedjes of shortjes en ze draagt graag hoge hakken. Roxy ontwerpt haar eigen kleren en ze draagt alleen maar wat ze leuk vindt zoals baggybroeken om te dansen en hotpants. Ze haat make-up en draagt het dus nooit. Ze wordt vaak als mooist natuurlijke vrouw gezien omdat ze altijd puur natuur de deur uitgaat en er steeds goed uitziet.
    Extra; Roxy heeft jaren lang op streetdance gezeten. Ze won in maar liefst vijftien keer de titel "Miss Streetdance" en wordt vaak gekozen om mee te dansen in videoclips van bekende artisten. Ze heeft twee huskey puppies; Zambo en Alou, die ze overal mee naartoe neemt. Op haar rechterenkel heeft Selena een solsleutel als tattoo en achter haar oor het Chineese teken voor liefde.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 14:21 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik zal direct het karakter nog aanvullen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Ik zal direct het karakter nog aanvullen (:

    Ik zal hem straks doen, ik ga nu naar het strand (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    rol; collega ('s) van Lucita
    Naam; Penélope
    Achternaam; Costa
    Karakter; Penélope is een rustig meisje, en praat eigenlijk alleen als het nodig is. Ze praat veel met Lucita als ze een probleem heeft, en andersom ook.
    Uiterlijk;ze heeft lang, (beetje krullend) blond haar tot onder haar schouders, en groene ogen. ze is ong. 1,70 lang. ze is best wel ijdel, dus ze staat wel een half uur voor de spiegel voordat ze de deur uitgaat.
    Extra; (ze heeft een probleem want niemand van haar verwacht..) (?)


    (weet verder niks meer :P


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Attidude schreef:
    rol;Zusje Lucita
    Naam;Ella Jane
    Achternaam; ehm....
    Karakter;Ella is vrolijk en niet snel op haar mondje gevallen. Ze durft te zeggen wat zij ervan vind en denkt soms niet goed na voordat ze iets doet. Ze wil overal de beste in zijn en voelt zich soms iets te goed voor zichzelf. Ze kan het ene moment heel lief zijn en het andere moment heel boos zijn. Tegen mensen die ze goed kent is ze heel aardig. En tegen mensen die iets goeds kunnen beteken is ze heel beleefd
    Uiterlijk;Ella heeft rood bruin haar dat net onder haar schouders komt en groene ogen ze is 1.70 lang.
    of deze
    of deze
    of deze
    Extra;
    is dat niet ginny van HP?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ja dat is ze. maar ze is leuk!

    Collega van Lucita en een hele goede vriendin
    Naam; Kim
    Achternaam; Rodriquez
    Karakter; Vurig, moedig, sportief, soms een tikkeltje brutaal, chaotisch, charmant, vriendelijk, behulpzaam, creatief, diervriendelijk, soms wat overbezorgd als het gaat om haar vrienden of familie.
    Uiterlijk; Kim heeft lichtblond krullend haar en glimmende grijzen ogen die mooi passen bij haar vuurrode volle lippen. Kim heeft klein lichaam en een slank tot mager postuur. Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse, is ze dat toch degelijk wel.
    Extra; Kim heeft stiekem een oogje op de profvoetballer Pedro Rodriquez. Verder heeft Kim een Spaanse afkomst en kan ze ontzettend goed tangodansen en koken.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ontzettend bedankt voor de rol, darling!
    (flower)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    oooeeeh, ik wil de bitch zijn !!!, haha,


    Rol; die bitch vriendin manuelo
    Naam; Emmeke
    Achternaam;Haafkes
    Karakter; ehm, jij kent mij wel dus weet jij eigenlijk alles wel?
    Uiterlijk;^^ jij weet het wel
    Extra;

    Rol; Nieuwe vriendin Garcia/Lucy(maakt niet zo veel uit)
    Naam; Catherina
    Achternaam; Fuentes
    Karakter; hmmm, dit is een moeilijke... maarja;
    ze is soms wel een beetje bitchy maar dat heeft iedereen denk ik wel eens, ze zegt alles zonder er bij na te denken en ze zegt dus zeg maar WAT ze denkt. Dat is niet altijd goed, soms kwetsend maar ze bedoelt het niet zo. Catherina kan goed opschieten met haar zusje(Julieta) en ouders en vriendinnen.
    Ze heeft een klein wit harig hondje(Zappa) die bij haar woont.
    Catherina draagt wel make-up maar niet overdreven veel. ze is een echt meisjesmeisje,
    roddelen met haar vriendinnen maar uithuilen bij haar vriendje(?).
    Uiterlijk;
    -Haar: lang, lichtbruin met highlights tot iets boven haar navel. o, ja, ook een schuine pony en het is niet echt stijl maar ook niet krullend, een slag in d'r haar zeg maar.
    -Ogen: groen, amandelvormig
    Overig: ze is klein(ong. 1.70 en ze is al uitgegroeid), en heeft rechte witte tanden(vroeger een beugel gehad) en een slank lichaam.
    Extra;
    -Hobby's: zingen(doet ze alleen in haar vrije tijd, ze is er niet SUPER goed in maar het klinkt ook niet vals), dansen, uitgaan, tijd doorbrengen met vriendje(?), fitnessen. Ze jogt elke ochtend twee kilometer door de wijk waar ze in wonen om in vorm te blijven. Ze vindt het ook leuk om naar voetbal te kijken, trainingen én wedstrijden.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 11:55 ]


    every spark starts a fire

    Emmmm schreef:
    oooeeeh, ik wil de bitch zijn !!!, haha,


    Rol; die bitch vriendin manuelo
    Naam; Emmeke
    Achternaam;Haafkes
    Karakter; ehm, jij kent mij wel dus weet jij eigenlijk alles wel?
    Uiterlijk;^^ jij weet het wel
    Extra;


    snapt je het eigenlijk wel? XD


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik zoek nog steeds de vriendin van manuelo? de bitch? iemand?


    No guts no glory.

    Rol; Vriendin David Villa.
    Naam; Roseline
    Achternaam; Bonderaz
    Karakter; Roseline heeft een erg grote mond. Roseline is sociaal naar andere mensen, en kan goed opschieten met Fernando Torres, die ze al haar hele leven kent. Door hem heeft ze David leren kennen. Ze is een echte flirt, en houd ervan om te zeggen wat ze denkt.
    Uiterlijk; Roseline
    Extra; Roseline werkt in de auto garage van haar broer, en sleutelt graag aan oude auto's. Ze rijd motor en de vrienden van David zijn ook erg jaloers op zijn vriendin. Zomers draagt ze skinnyjeans, of afgeknipte spijkerbroeken met een lang t shirt of hempje en een piloot zonnebril.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol; Vriendin (bitch) Manuelo
    Naam; Avanna
    Achternaam; Cartholez
    Karakter; Avanna is echt een diva, en denkt dat de wereld om haar draait. Ze is heel erg gemeen, en houd ervan om mensen te beledigen. Avanna kan het zeker niet luchten als andere meisjes beter zijn dan haar.
    Uiterlijk; Avanna
    Extra; Ze is 'daddy's little girl' en dus stinkend rijk.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.