• ik heb een nieuwe lievelings film :9~
    en ik ga jullie uitleggen waar die over gaat 8B

    Trailer


    een man verteld over zijn leven, hoe hij dagen niet slaapt en hij naar praatgroepen gaat. hij liegt over dat hij dood gaat, hij praat met mensen en huilt alles daar eruit. daar ontmoet hij Marla Singer, ze bedriegt net zoals hij de praatgroepen. hij en Marla verdelen de dagen waarop ze naar de praatgroepen gaan, maar wanneer hij Tyler Durden ontmoet gaat hij er niet meer heen. Tyler en hij richten 'fight club' op, daar waar mannen met elkaar vechten. Tyler verteld zijn plannen niet meer aan hem, hij richt het rotzooi programma op en gaat samen met zijn volgelingen een aantal gebouwen opblazen. de verteller wil dit alles stoppen maar Tyler is spoorloos verdwenen, hij vind van Tyler vliegtickets en gaat naar elke stad waar Tyler. totdat hij ineens door een man aangesproken wordt met Tyler, wat is zijn verband met Tyler?


    hihi, hij staat op nummer 17 van 250 beste films :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het lijkt me niet echt het soort film waar ik naar kijk ofzo, maar, leuk dat jij het leuk vindt. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Het lijkt me niet echt het soort film waar ik naar kijk ofzo, maar, leuk dat jij het leuk vindt. (krul)


    ghighi, ik hou van dat soort films :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb die film gezien, en ik vond hem echt geweldig!
    Aan het eind van de film was ik echt verbaasd, omdat 'ie gewoon zo geniaal was(cat)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 16:54 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik hou van Helena Bohnam Carter en haar rol in die film. Ghehe, echt geniaal. Maar, soms is hij wel nasty, net als met dat zeep en waar ze dat vet dan vandaan halen :'DDD.


    Wie du mir, so ich dir.

    XLightAngelX schreef:
    Ik heb die film gezien, en ik vond hem echt geweldig!
    Aan het eind van de film was ik echt verbaasd, omdat 'ie gewoon zo geniaal was(cat)


    ja jij leeft met mij mee, het einde was echt, ja hoe zeg je dat apart?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    KirstenSnaps schreef:
    Ik hou van Helena Bohnam Carter en haar rol in die film. Ghehe, echt geniaal. Maar, soms is hij wel nasty, net als met dat zeep en waar ze dat vet dan vandaan halen :'DDD.


    ieh ja dat vet, en dat die zak dan vast zit aan dat prikkeldraad :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OKAYCACEFACE schreef:
    Het lijkt me niet echt het soort film waar ik naar kijk ofzo, maar, leuk dat jij het leuk vindt. (krul)
    Dacht ik ook, want ik hou normaal helemaal niet van zo'n soort films, maar als je hem kijkt zul je echt verbaasd zijn!


    Wie du mir, so ich dir.

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    ieh ja dat vet, en dat die zak dan vast zit aan dat prikkeldraad :9~
    Ie nasty, nu krijg ik weer helemaal de rillingen. Gadverdamme :'DDD.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ie nasty, nu krijg ik weer helemaal de rillingen. Gadverdamme :'DDD.


    hahaha, toen was het echt zo van; nee niet trekken, niet trekken

    hahaa;p


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jared Leto :9~


    dream, dare, fly!

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    hahaha, toen was het echt zo van; nee niet trekken, niet trekken

    hahaa;p
    Ik heb serieus echt tegen de televisie lopen gillen bij dat stuk hoor :/


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik heb serieus echt tegen de televisie lopen gillen bij dat stuk hoor :/


    haha ik vond dat echt grappig dat stuk, dan loopt het ook nog over tyler's handen heen. gedsiederrie


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, sinds die scene dat Tyler in de soep plaste, en die toen seveerde bij die mensen, heb ik echt een trauma aan soep eten in een restaurant(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.