• Ja, ik heb ruzie met mijn moeder en zus omdat ze weer niet willen met me achter mijn 'L' en achteruitkijkspiegel gaan om dan eindelijk eens te leren rijden.
    Enja, tuurlijk spannen die twee wel weer samen, dat is al altijd zo.
    Ik vraag het nou al een week lang. En telkens zeggen ze nu niet, dan wel. En toen kregen we ruzie en ging mijn moeder dingen zeggen die ik nooit had gezegd, zoals: jij denkt dat ik met jou op de baan ga rijden?
    En dus werd ik helemaal boos want ik had het nooit gezegd en zou dat ook niet willen (alleen met de rijschool).
    Ik wist dat het zo ging zijn, eerst zeuren ze dat ik mijn rijbewijs moet afleggen, heb ik hem heeft ze geen zin om met me te leren rijden.
    Enja, uiteindelijk heeft mijn moeder zo beginnen tegen me roepen en zei ze iets die erop neerkomt: je kan de pot op.

    Ik ben nu zo boos. En heb echt eens zin om een week lang van thuis weg te zijn.


    Edit; m'n moeder zei dat we maandag zouden gaan autorijden. Nu eens zien of het waar is of niet.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 18:22 ]

    Is er geen ander familielid die je wil begeleiden?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Is er geen ander familielid die je wil begeleiden?

    Nee, de een is te oud en heeft te veel overtredingen, de ander rijd nog niet lang genoeg en de laatste is echt onmogelijk om mee te leren rijden.

    Finished schreef:
    (...)
    Nee, de een is te oud en heeft te veel overtredingen, de ander rijd nog niet lang genoeg en de laatste is echt onmogelijk om mee te leren rijden.


    Geen ooms of tantes, oudere neven of nichten ofzo?
    Heb je dan maar 3 familieleden? :X

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 12:20 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Geen ooms of tantes, oudere neven of nichten ofzo?
    Heb je dan maar 3 familieleden? :X

    Ow, ik had het van gezin en mijn bompa.
    Maar onze mijn tante heeft geen tijd, nicht heeft geen rijbewijs, neef heeft epilepsie en mag niet rijden, andere neef zie ik nooit en andere neef rijdt zelf nog maar pas.
    En met de rest zijn we niet bepaald close ofzo en zien we elkaar heel zelden.
    Maar mijn mams heeft nu een L meegebracht en een achteruitkijkspiegel.. dus nu hopen dat we snel gaan autorijden xp

    Nja, nu heb je in ieder geval al die L en een extra spiegel.
    Het is sowieso aan te raden om eerst lessen te volgen met een rijschool. Doe ik ook. Heb nog maar 3 lessen gehad en doe het vrij goed.
    Trouwens, je mag een passagier meenmen, dus als je al enkele lessen gehad hebt, kun je je mam meenemen op de achterbank van de lesauto. Kan ze meteen zien hoe goed je rijd, en waar zij op moet letten als zij met jou rijd. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Nja, nu heb je in ieder geval al die L en een extra spiegel.
    Het is sowieso aan te raden om eerst lessen te volgen met een rijschool. Doe ik ook. Heb nog maar 3 lessen gehad en doe het vrij goed.
    Trouwens, je mag een passagier meenmen, dus als je al enkele lessen gehad hebt, kun je je mam meenemen op de achterbank van de lesauto. Kan ze meteen zien hoe goed je rijd, en waar zij op moet letten als zij met jou rijd. =P


    Ik mag in augustus met de rijschool rijden. Alleen het probleem dat ik net die maand werk.

    Finished schreef:
    (...)

    Ik mag in augustus met de rijschool rijden. Alleen het probleem dat ik net die maand werk.

    Dan plan je het toch op tijden wanneer je niet werkt? =P
    Ik moest een blad invullen met vrije tijd. En dan maken zij een schema op. En als het net buiten die vrije tijd valt, dan bellen ze. (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb je misschien een oudere vriend met een rijbewijs? Geen idee, je buren ofzo? :3


    All this dampness is damp.

    Wat is een L?
    En waarom niet gewoon lessen bij een auto rijschool dan weet je zeker dat je het goed doet of wat er verbeterd kan...
    -snapt het niet-


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    Wat is een L?
    En waarom niet gewoon lessen bij een auto rijschool dan weet je zeker dat je het goed doet of wat er verbeterd kan...
    -snapt het niet-

    L staat voor Leerling bestuurder. Die heeft een voorlopig rijbewijs en moet ten alle tijden achter het stuur een begeleider -die voldoet aan bepaalde eisen- naast zich hebben.
    Een heleboel extra regels.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    L staat voor Leerling bestuurder. Die heeft een voorlopig rijbewijs en moet ten alle tijden achter het stuur een begeleider -die voldoet aan bepaalde eisen- naast zich hebben.
    Een heleboel extra regels.


    Okey
    Hebben wij dat ook in NL dan? Ik heb er echt nog nooit van gehoord


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    Okey
    Hebben wij dat ook in NL dan? Ik heb er echt nog nooit van gehoord

    Van L weet ik het niet. Maar in België is deze regeling wel. Daarom dat een L ook niet buiten België mag rijden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan plan je het toch op tijden wanneer je niet werkt? =P
    Ik moest een blad invullen met vrije tijd. En dan maken zij een schema op. En als het net buiten die vrije tijd valt, dan bellen ze. (nerd)


    Ja, maar ik heb pas eind juli mijn schema.
    En dan kan het zijn dat de uren nog veranderd - hadden ze gezegd. Want het is daar zeer druk enz. Dus ik probeer daar niet teveel op te rekenen.

    misschien de ouders van vriendinnen, of anders kennissen?


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen