• Jaman, ik kan 'm niet plooien of dat doet zeer. oO Het is niet alsof het blauw of dik staat ofzo. :3 Hopelijk is het morgen weg want ik vind het maar vervelend. :Y)
    Nog iemand last van een pijnlijk kwaaltje? 8:


    I lost myself in FM airwaves

    Ja, heb me duim verbrand door een aansteker. :'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    frizzled schreef:
    Ja, heb me duim verbrand door een aansteker. :'D


    Auw. (cat)


    I lost myself in FM airwaves

    Jup. Ik hem mijn hand geschaafd. Uitgegleden in de douche en ik heb me net verkeerd opgevangen met mijn hand. Auw.


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Jup. Ik hem mijn hand geschaafd. Uitgegleden in de douche en ik heb me net verkeerd opgevangen met mijn hand. Auw.

    Heb je dat ook zo, als je uitglijdt in de douche, dat je hart precies overslaat? Of ben ik dat alleen? Ik ben echt altijd bang dat ik met mijn kop ergens tegen ga bonken. 8D


    I lost myself in FM airwaves

    Ja, ik heb mijn vinger gekneusd tijdens het voetballen [/keeper].


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    'kheb men rug geschaafd ;o gistere avond op de fastivalwei aan een steen, mijn liefje zat daar (op die steen) & ikwou voor hem gaan zitten op de grond, maar ik schuurde dus tegen die steen met men rug ;o auw x'(


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    mijn broertje.
    hij ging een takje uit een vuurtje pakken.
    en nu heeft hij een brandwond.
    loopt hij de hele tijd hier in huis rond met een bakje honing omdat dat helpt.
    die gek hield zijn vinger niet meteen onder koud water. ._.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Pijnlijke blauwe plek, net boven mijn knie omdat ik net niet hoog genoeg op de trampoline sprong. dus ik kwam tegen zo'n ijzeren balk aan. *Auuww.*


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb op mijn tong gebeten, haha.


    All this dampness is damp.

    Pijnlijk, ik denk dat hij nog lang zeer gaat doen. Ik heb vorig jaar een basketbal tegen mijn vinger gekregen, en ik begon sterretjes te zien. Ik heb twee weken die vinger neit kunnen gebruiken (wijsvinger) en nu, meer dan een jaar later, voel ik nog altijd als ik hem hard plooi dat hij minder goed functioneert dan de andere >.< Dus ik hoop voor jou dat jij dat niet voor hebt

    En nu heb ik, op die vinger, een stuk van mijn vel weg. En dat doet ook pijn >.<

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 21:27 ]


    Live life limitless.

    Ik heb mijn been gestoten tegen een glazen salontafel :X.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Vandaag niet :'D


    -